پنج شنبه 16 آذر 1402
زمان: 21
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

آغاز رقابت رسانه‌های خوزستان در قالب رویداد «جام رسانه‌ای امید»

رئیس بسیج رسانه خوزستان با بیان اینکه ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای از اهداف شکل‌گیری رویداد جام رسانه‌ای امید است، گفت: جبهه واحد رسانه‌ای در شرایط بروز حوادث و هجمه رسانه‌های معاند می‌تواند در خنثی‌سازی این توطئه مؤثر باشد.

 

سرگرد سجاد بهمئی امروز _پنجشنبه شانزدهم آذر_ در افتتاحیه جام رسانه‌ای امید اظهار کرد: نخستین رویداد رسانه‌ای و تاریخی جام رسانه امید با سه رویکرد جهاد امید، جهاد تبیین و جهاد خدمت طراحی شده است. جام رسانه‌ای امید ایده‌ای بود که از خوزستان آغاز و امروز به رویدادی ملی تبدیل شده است.
وی افزود: ایجاد جبهه واحد رسانه‌ای را از جمله اهداف شکل‌گیری این رویداد رسانه‌ای است، جبهه واحد رسانه‌ای در شرایط بروز حوادث و هجمه رسانه‌های معاند در خنثی سازی این توطئه می‌تواند مؤثر باشد.

رئیس بسیج رسانه خوزستان ادامه داد: هویت‌بخشی، هدایت و گسترش خدمات رسانه‌ای و افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از جمله اهداف شکل‌گیری این رویداد ملی رسانه‌ای است.

نخستین رویداد رسانه‌ای «جام رسانه امید» در خوزستان پیش از ظهر امروز با حضور ۲۸ تیم، در محل سالن اجتماعات شهید قاسم سلیمانی آغاز شد. این رویداد رسانه‌ای که با محورهای جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برگزار می‌شود، شاخص‌های ارزیابی آن شامل حجم و تعداد انتشار، کیفیت و محتوا، تعداد بازدید، تعداد اشتراک‌گذاری محتوا، میزان بازخورد و عکس‌العمل مخاطب است.

 

ایده‌پردازی، گزارش مکتوب، خبری، تحلیلی و تحقیقی، یادداشت و سرمقاله، پادکست، تیتر، عکس پوستر و اینفوگرافی و کلیپ موبایلی از قالب‌های مسابقه در این رویداد رسانه‌ای است. محل انتشار آثار تولید شده در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی بوده و تیم‌های شرکت‌کننده در قالب گروه‌های سه تا پنج‌نفره تا ۲۴ ساعت در این رویداد به رقابت می‌پردازند.
نام هریک از تیم‌های رسانه‌ای شرکت‌کننده به نام یکی از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم مزین شده است.

#پیشرفت_خوزستان

#پیشرفت_ایران

#لیگ_رسانه_امید

#تیم_شهید_علی_مدد_طاهری

 

منبع: رهرو نیوز



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب