پنج شنبه 16 آذر 1402
زمان: 22
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی خوزستان در رویداد رسانه‌ای جام امید عنوان کرد؛

جهاد تبیین به عنوان یک دغدغه و ضرورت مطرح است

مدیرکل فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: جهاد تبیین به عنوان یک دغدغه و ضرورت مطرح بوده و نیاز امروز جامعه است.

مجید منادی امروز _پنج‌شنبه شانزدهم آذرماه_ در آئین آغازین اولین رویداد رسانه‌ای جام امید در مجتمع سردار شهید سلیمانی اظهار کرد: خوزستان قطب کشاورزی، انرژی، صنعت و تأمین کننده اقتصاد کشور است با این حال پایه و مبنای خوزستان، فرهنگی است و در حوزه تمدنی و تشیع، مرکز فرهنگیِ ایرانی اسلامی است.

وی افزود: جهاد تبیین یک دغدغه، ضرورت و نیاز امروز جامعه است، یکی از راه‌های برطرف کردن مسائل، بیان مشکلات و نقد است، در خوزستان موضوعی به نام “نگفتن” نداریم، بلکه ” چگونه گفتن” داریم، چگونه بگوییم که اقدامات جهادی خادمان مردم بیان شود و یا چگونه به مشکلات مردم بپردازیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، با اشاره به اینکه خوزستان یک از پرخبرترین استان‌های کشور است، ادامه داد: این موضوع، بار مسئولیت را برای همه‌ی مسئولان بیشتر می‌کند، شناسایی ظرفیت‌ها، پیشرفت‌ها و موضوعاتی که به مسائل امیدآفرینی جامعه ارتباط پیدا می‌کند؛ یکی از ابعاد جهاد تبیین است.

وی یکی دیگر از ابعاد جهاد تبیین را انتقال معارف و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران به جامعه دانست و توضیح داد: جوانان حلقه و بدنه اثرگذار جامعه بوده و هستند لذا باید توجه بیشتری به جوانان شود، بعد دیگر جهاد تبیین، شناساندن اهداف دشمنان ایران و اسلام است و باید در این زمینه به خوبی عمل کرد تا جوانان ما دچار مشکل نشوند.

منادی تاکید کرد: اقدامات دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری‌اسلامی با شکست مواجه شده و به همین جهت تلاش می‌کنند از طریق فضای مجازی و اطلاع‌رسانی‌های غلط و سیاه‌نمایی، یأس و ناامیدی را به مردم القا کنند، هر فردی از جمله خبرنگاران، معلمان، هنرمندان و … به اندازه اثرگذاری خود در جامعه، وظیفه دارند که در جهاد تبیین عمل کند.

#پیشرفت_خوزستان

#پیشرفت_ایران

#لیگ_رسانه_امید

#تیم_شهید_علی_مدد_طاهری

 

منبع: رهرو نیوز



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب