دوشنبه 14 اسفند 1402
زمان: 22
دسته: صنعت
لینک کوتاه

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین در ششمین جلسه کمیته راهبردی شرکت

سال ۱۴۰۲ شکوفایی فولاد اکسین خوزستان رقم خورد/توسعه و افزایش خدمات پرسنلی در اولویت قرار گیرد

ششمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان به منظور بررسی آخرین وضعیت شرکت با حضور مهندس محمدی مدیرعامل، مهندس مرادی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی، معاونان و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی،چهارشنبه نه اسفند ۱۴۰۲ ششمین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان به منظور بررسی آخرین وضعیت شرکت با حضور مهندس محمدی مدیرعامل، مهندس مرادی عضو هیات مدیره و معاون اجرایی، معاونان و مدیران شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.

در این نشست مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان با اشاره به موفقیت شرکت در کسب نشان تقدیر نامه چهار ستاره در روزهای گذشته گفت: این دستاورد نشان دهنده تعامل و همکاری مدیران و کارکنان است و تیم ارزیابی بر اساس مستندات و مشاهداتی که انجام دادند به این نتیجه رسیدند که اکسین شرایط ارتقا و رسیدن به این جایگاه را دارد که جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی افزود: امسال سال شکوفایی فولاد اکسین بوده است، افتخارات فولاد اکسین در سالی که گذشت قابل تحسین است. اخذ عنوان صادر کننده برتر کشور، رشد تولید، رکوردشکنی در تولید و افزایش بی سابقه سودآوری حاصل تلاش، تعامل و همدلی کلیه مدیران و کارکنان بخش مختلف شرکت و خانواده بزرگ فولاد اکسین می باشد و باید این روحیه خدمتگذاری و همدلی حفظ شود.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان تاکید کرد: باید کارکنان را در فرایند تحقق اهداف استراتژیک شرکت مشارکت دهیم و البته هدف اصلی تعالی سازمانی همین است که ما رضایت تمام ذینفع هایمان را مورد توجه قرار دهیم.

مهندس محمدی موفقیت های این شرکت را حاصل مشارکت همگانی خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان دانست و گفت: باید تلاش کنیم که با تامین بموقع زیر ساختها و بسترهای مورد نیاز اتفاقات خوب دیگری را رقم بزنیم. با همین روحیه همبستگی و همدلی که داریم می توانیم به جایگاه های بالاتری دست پیدا کنیم.

وی بیان کرد: باید سطح خدمات را برای کارکنان در اولویت قرارگیرد، رویکرد و حرکت شرکت فولاد اکسین، استفاده حداکثری از ظرفیت‌های داخلی و همچنین پتانسیل‌های موجود در کشور است، در این راستا باید علاوه بر داخل مجموعه، آمادگی همکاری و تعامل بیشتر با سایر شرکت های مرتبط را داشته باشیم.

به گزارش روابط عمومی،در این جلسه معاونین و مدیران با ارائه گزارش به چالش های پیش رو و راهکارهای مقابله با آن ها پرداختند.

 

 



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب