چهار شنبه 08 فروردین 1403
زمان: 19
دسته: اجتماعی
لینک کوتاه

امدادرسانی به یکهزار و ۹۷۶ نفر متاثر از بارندگی در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: امدادرسانی به ۴۹۴ خانوار معادل یکهزار و ۹۷۶ نفر در بارندگی اخیر توسط امدادگران این جمعیت انجام شد.

وحید شعبانی در خصوص عملیات‌های امداد و نجات این جمعیت در بارندگی اخیر بیان کرد: ۲۲۸ نفر از افراد امدادرسانی شده نیز اسکان اضطراری شدند.

وی با اشاره به اینکه ۸۷ تیم عملیاتی برای امدادرسانی پای کار بودند اظهار کرد: طی ۲ روز گذشته ۲۹ خودرو گرفتار در آبگرفتگی‌های اخیر استان رهاسازی شدند.

شعبانی ادامه داد: این جمعیت هشت دستگاه کف‌کش برای تخلیه آبگرفتگی استفاده کرد و آب سطحی از ۲۵ خانه تخلیه شده است.

امدادرسانی به یکهزار و ۹۷۶ نفر متاثر از بارندگی در خوزستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: برای امدادرسانی به افراد متاثر از آبگرفتگی از ۱۰۲ خودرو امداد و نجات و آمبولانس استفاده شده است.

وی با اشاره به توزیع اقلام مورد نیاز در بین خانواده‌های گرفتار در آبگرفتگی استان تصریح کرد: اقلامی همچون چادر مسافرتی، موکت، پتو، بسته‌های غذایی و مواد شوینده بین خانواده‌هایی گرفتار در آبگرفتگی توزیع شد.

شعبانی افزود: در این مدت امدادرسانی در ۱۱ شهرستان دزپارت، مسجد سلیمان، ایذه، رامهرمز، هویزه، اهواز، هفتکل، بهبهان، شوشتر، دزفول و دشت آزادگان انجام شد.

طی ۲ روز گذشته بر اثر بارش شدید باران اغلب مناطق اهواز و استان دچارآبگرفتگی شد.

بر اساس اعلام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان، دفع آب‌های سطحی در بخش‌های مختلف شهر اهواز به اتمام رسیده و عملیات تخلیه آبگرفتگی در اندک مناطق باقی مانده نیز به زودی انجام می‌شود.

 

منبع: ایرنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب