سه شنبه 21 فروردین 1403
زمان: 6
دسته: اجتماعی
لینک کوتاه

استاندار خوزستان:

۴ بانده شدن جاده اهواز به چذابه اولویت ستاد اربعین استان است

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه چهاربانده شدن مسیر اهواز به چذابه اولویت ستاد اربعین خوزستان است گفت: تعریض ۵۰ کیلومتر از جاده اهواز به خرمشهر در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و امیدواریم طبق برنامه زمان‌بندی شده اجرایی شود.

نشست ستاد اربعین کشور به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور با ارتباط ویدئوکنفرانسی با استانداران استان‌های مرزی کشور و با حضور مسئولین کمیته‌های ذیل ستاد اربعین حسینی برگزار شد. علی اکبر حسینی محراب، در پایان این نشست در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: امروز موارد مربوط به استان مطرح شد و مورد تصویب قرار گرفت، اولویت اول ما مسیر اهواز به چذابه است که باید به صورت کامل ۴ بانده شود.

وی افزود: در وهله بعد جاده اهواز به خرمشهر است که تعریض ۵۰ کیلومتر از آن در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد و امیدواریم طبق برنامه زمانبندی شده اجرایی شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: همچنین موضوعات مربوط به مواکب، پارکینگ‌ها، تأمین آب، سایبان‌ها و … مطرح شد. با توجه به اینکه مراسم اربعین در سال‌های پیش‌رو مصادف با فصل گرم سال خواهد بود باید آمادگی کامل داشته باشیم.

حسینی محراب تصریح کرد: به زودی جلسه ستاد اربعین استانی را در شلمچه و چذابه برگزار می‌کنیم و از نزدیک و به صورت میدانی موضوعات مختلف را پیگیری می‌کنیم تا زائران با مشکلات کمتری این سفر معنوی را انجام دهند.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب