چهار شنبه 22 فروردین 1403
زمان: 4
دسته: اجتماعی
لینک کوتاه

آخر هفته خوزستان، ‌رگبار و خاک و باد

مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندبادهای لحظه‌ای خبر داد.

محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده تاثیر سامانه بارشی همراه با ضرایب بالای ناپایداری تا اواخر روز پنجشنبه در استان خوزستان است که سبب رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندبادهای لحظه ای تا اواخر امروز چهارشنبه در اغلب مناطق استان و در روز پنجشنبه در مناطق شمال، شمال شرق و ارتفاعات و ریزش تگرگ در مناطق مستعدخواهد شد.

وی افزود: با توجه به ماهیت فصل بهار  احتمال شدت گرفتن بارش ها به صورت نقطه‌ای دور از انتظار نیست. با توجه به وزش بادها احتمال وقوع گرد و خاک های محلی و موقتی در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی وجود دارد.

سبزه زاری ادامه داد: در این ایام شمال خلیج فارس مواج و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود. از امروز تا پایان هفته شاهد کاهش دما در استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۳۶.۵ و دهدز با   ۱۳.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین ۳۵.۶ و ۲۳.۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

 

منبع: ایسنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب