یک شنبه 26 فروردین 1403
زمان: 23
دسته: اجتماعی
لینک کوتاه

متقاضیان طرح جوانی جمعیت در خوزستان چهار برابر میانگین کشور هستند

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: متقاضیان طرح جوانی جمعیت در استان نسبت به میانگین کشوری، چهار برابر بیشتر است.

میثم آذرسا روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال گذشته روزانه نیم درصد به آمار متقاضیان جمعیت جوانی جمعیت در خوزستان اضافه شد که این میزان ثبت‌نام، مازاد بر پیش‌بینی‌های انجام شده بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: حجم متقاضیان طرح های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت به نسبت میزان تامین زمین بسیار بیشتر است.

وی با اشاره به ثبت نام بیش از ۴۷ هزار متقاضی خوزستانی در طرح جوانی جمعیت افزود: حجم متقاضیان حوزه جوانی جمعیت در خوزستان به حدی زیاد است که همچنان در حال تامین زمین برای آنها هستیم.

آذرسا گفت: در اسفندماه سال گذشته، سه هزار قطعه زمین با حضور وزیر راه و شهرسازی به خانواده‌های دارای سه فرزند و بیشتر از آن در استان خوزستان واگذار شد.

بر اساس این گزارش زمین به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ۲۴ مهر ماه ۱۴۰۰ (تاریخ تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت) متولد شده باشد و همچنین خانواده‌های دارای چهار فرزند زیر ۲۰ سال، تعلق می‌گیرد.

 

منبع: ایرنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب