پنج شنبه 20 اردیبهشت 1403
زمان: 3
دسته: صنعت
لینک کوتاه

شرکت لوله سازی اهواز نقش مولدی در تحقق جهش تولید و اشتغال پایدار دارد

منتخب مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: به همه کارگران، کارکنان و پرسنل همه شرکت ها و مجموعه های صنعتی، تولیدی در استان خوزستان همانند شرکت لوله سازی اهواز افتخار می کنیم و حمایت خود در همه زمینه ها از آنان اعلام می کنیم .

سید محسن موسوی زاده در حاشیه بازدید از غرفه شرکت لوله سازی اهواز در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت ، گاز و پتروشیمی اظهار امیدواری کرد دوره جدید مجلس شورای ، فصل اتحاد و انسجام و هم افزایی تمام نمایندگان خوزستان در جهت توسعه متوازن خوزستان در تمامی حوزه ها باشد .

موسوی زاده افزود: تلاش خواهیم کرد تا با همگرایی و عزم و خرد جمعی پاسح شایسته و بایسته ای به اعتماد شهروندان و حمایت از صنعت و کارگران بدهیم.

منتخب مردم اهواز، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شوراس اسلامی گفت: مردم مطمئن باشند نمایندگان خوزستان از صنایع استان به خوبی و تمام و کمال حمایت و دفاع خواهند کرد.

وی عنوان کرد: به همه کارگران، کارکنان و پرسنل همه شرکت های صنعتی فعال در استان خوزستان مثل شرکت لوله سازی اهواز افتخار می کنیم و از این مجموعه های تولیدی که نقش مولدی در تحقق جهش تولید و اشتغال پایدار دارند تمام قد حمایت می کنیم.

منتخب مردم اهواز؛ باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای گقت : شرکت لوله‌سازی اهواز یکی از شرکت‌های فعال در حوزه صنعت و تامین تجهیزات برای پروژه‌های نفتی بویژه انتقال است؛ شرکتی با قدمت بالا و برخورداری از تخصص فنی و نیروهای با تجربه بوده و یکی از ارکان اصلی صنعت نفت است و نفت برای پیشبرد اهداف خود و تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های جدید نیاز به همراهی شرکت‌هایی مانند لوله‌سازی اهواز دارد.

وی با اشاره به تجربه موفق لوله‌سازی اهواز در پروژه گوره – جاسک گفت: در پروژه‌های جدید هم کارهای خوبی صورت گرفته که یقینا به رونق و توسعه شرکت کمک می‌کند.

منتخب مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یقینا، حمایت از شرکت‌های تولیدی، تولید در استان و تولیدات بومی و حفظ این شرکت‌ها، که ارتباط مستقیمی با توسعه اقتصادی و حفظ فرصت‌های اشتغال موجود در استان دارد، می‌تواند نقش موثری داشته و برای پیشبرد اهداف کلی نظام در حوزه صنعت تاثیرگذار باشد.



اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب