به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،علی خدری با تاکید بر برنامه ریزیهای گسترده انجام شده به منظور ارائه تمامی خدمات به شکل الکترونیکی و غیرحضوری برای شهروندان خوزستانی اظهار داشت: در حال حاضر، تمامی خوزستانی ها می توانند بدون نیاز به خروج از منزل و محل کار و فقط از طریق ارتباط اینترنتی، به خرید انشعاب جدید برق یا دریافت هر نوع خدمات اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: استفاده از این قابلیتها ضمن تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان، با کاهش تردد شهروندان در سطح شهر، گامی موثر در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا است و به همین دلیل از مشترکین برق درخواست می شود برای دریافت هر نوع خدمات با مراجعه به کافه بازار و نصب «اپلیکیشن برق من» درخواست های خود را به راحتی ثبت و پیگیری کرده و از مراجعه حضوری به شرکت های توزیع نیروی برق خودداری کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان زیرساخت های فراهم شده برای ارائه خدمات الکترونیکی در این شرکت را منطبق با نیازهای مخاطبان و فناوری های روز دانست و افزود: به دنبال ثبت درخواست متقاضیان، روند پیشرفت تمامی مراحل برای آنها پیامک شده و قابل ردیابی خواهد بود و همچنین متقاضیان می توانند سوالات و یا مشکلات احتمالی خود را از طریق تماس تلفنی با شماره تلفن کارشناسان مربوطه پیگیری کنند و در هر مرحله و طی فرایند اینترنتی نتیجه به اطلاع آنان خواهد رسید،
خدری افزود: «اپلیکیشن برق من» به منظور تکریم مشترکان و رفع هرگونه نیاز به مراجعه حضوری به شرکت توزیع نیروی برق، طراحی و اجراشده و مشترکان برق جهت دریافت خدمات از این شرکت دغدغه مراجعه حضوری نداشته باشند.
وی افزود : شهروندان برای دریافت ارتباط با شرکت توزیع برق استان میتوانند با شماره های ۱۵۲۱ و ۳۱۱۱ تماس برقرار کنند .
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان یک میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۷۵ مشترک دارد که ۳۳ درصد از این رقم مشترکان روستایی هستند.
شرکت توزیع نیروی برق خوزستان در ۲۵ شهرستان خوزستان خدمات رسانی انجام میدهد
منبع:ایرنا