شنبه 17 شهریور 1403
زمان: 23
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

کارگروه ویژه حل مشکلات اهواز در شورای اسلامی این شهر تشکیل می‌شود

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: کارگروه ویژه‌ای در شورای شهر اهواز برای ورود مستقیم به حل مشکلات شهر به ویژه پیگیری ۲ موضوع دفع آب‌های سطحی و فاضلاب تشکیل می‌شود.

محمد مهدی مطیعی در نخستین نطق خود در یکصد و پنجاه و ششمین نشست شورای اسلامی شهر اهواز در سرسرای این شورا بیان کرد: در شورا با همراهی مردم برای اداره هر چه بهتر امورات شهر تصمیم‌گیری می شود.

وی گفت: بعد از گذشت سه سال از عمر شورای شهر اهواز ، موقعیت و وضعیت شورای شهر مشخص است و برای اعتلای اهداف و برنامه‌های شورای شهر اهواز درخواست کمک و یاری از مجموعه‌های مردم نهاد داریم.

مطیعی اظهار کرد: به مردم اهواز قول خواهیم داد کاری را انجام ندهیم که خرد جمعی آن را تایید نکرده باشد و تمام تلاش خود را برای پیشرفت شهر خواهیم داشت.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز تاکید کرد: از تمام ظرفیت‌های قانونی و ابزاری برای ایجاد نظم و وحدت در شورای اهواز استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: به منظور رعایت لوایح و قوانین شورا باید موشکافانه عمل کرد و در این راستا از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد.

مطیعی در ادامه با بیان اینکه خوزستان طی روزهای گذشته میزبان زائران حسینی بود ادامه داد: تمامی دستگاه‌ها همکاری خوبی در برگزاری این آیین بزرگ داشتند و امسال به طور ویژه پذیرای زائران اتباع خارجی مرز چذابه بودیم.

از جمله دستورکارهای نشست شورای شهر امروز انتخاب اعضای جدید کمیسیون‌ها بود که اعضای تمام کمیسیون‌ها به جز کمیسیون خدمات شهری که به جلسه بعد موکول شد انتخاب شدند.

همچنین در نشست امروز با به مناقصه گذاشتن طرح تصفیه خانه آب خام منطقه پنج اهواز به منظور آبیاری فضای سبز نیز موافقت شد، احداث این تصفیه خانه ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 

منبع؛ ایرنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب