سه شنبه 24 فروردین 1400
زمان: 14
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

محدودیت‌هایی که قولش را داده بودند، اجرا نمی‌شود

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به تکمیل ظرفیت ICUهای اختصاص داده شده برای بیماران مبتلا به کرونا در پنج بیمارستان جنوب غرب خوزستان، گفت: محدودیت‌هایی که قولش را داده بودند، اجرا نمی‌شوند و شرایط شهرها تغییری نکرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،دکتر شکراله سلمان‌زاده اظهار کرد: همچنان آمار ابتلا و بستری در جنوب غرب خوزستان بالا است.

وی افزود: در حال حاضر پنج بیمارستان در جنوب غرب خوزستان پذیرای بیماران مبتلا به کرونا هستند و تقریبا ظرفیت همه تخت‌های ICU و ۸۰ درصد ظرفیت تخت‌های عادی اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا در این بیمارستان‌ها اشغال است.

سلمان‌زاده گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای شرایط بدتر از این نیز انجام شده و در صورت نیاز ممکن است ظرفیت برخی بیمارستان‌ها را بیشتر کنیم و حتی ممکن است در بیمارستان شهید بهشتی که تاکنون آن را پاک نگه داشته‌ایم بیمار مبتلا به کرونا پذیرش کنیم.

وی افزود: به مردم اطمینان می‌دهم که هیچ قصوری از طرف کادر بهداشت و درمان انجام نمی‌شود اما باید به ما کمک کنند تا ورودی بیمارستان‌ها کاهش یابد و همه ارگان‌ها نیز باید پای کار بیایند و به مسئولیت‌های خود عمل کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: مدافعان سلامت، خسته‌تر از همیشه هستند و با بی‌مهری روبه‌رو می شوند. کادر بهداشت و درمان زحمت می‌کشند و حداقل انتظار دارند که عده‌ای بیرون از گود به کاهش بار بیماری کمک کنند اما متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد و ورودی بیمارستان‌ها همچنان بالا است و کادر درمان، خسته‌تر از همیشه در حال فعالیت و ارائه خدمت به مردم هستند.

سلمان‌زاده با اشاره به راه‌اندازی کمپین "هر شهر یک مراقب سلامت"، بیان کرد: انتظار داریم هر شهروند، خودش را از ما بداند و احساس کند از کادر بهداشت و درمان است و خودش را مسئول بداند و علاوه بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، دیگران را نیز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشویق کند.

وی افزود: محدودیت‌هایی که قولش را داده بودند اجرا نمی‌شوند و شرایط شهرها تغییری نکرده است.

منبع:ایسنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب