دوشنبه 25 بهمن 1400
زمان: 10
دسته: فرهنگی
لینک کوتاه

دومین دوره جشنواره ملی شعر «شهد شهود» برگزار می‌شود

دومین پوستر و فراخوان دومین دوره جشنواره ملی شعر «شهد شهود» با هدف گرامیداشت ایثار و مقاومت شیر زنان کشور در اندیمشک رونمایی شد.

حسین علی‌پور، دبیر دومین جشنواره ملی شعر شهد شهود، با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر آفرینش آثاری با موضوع مادران شهدا توسط شاعران کشور، یکی از اصلی‌ترین محورهای این جشنواره را تبیین و زنده نگه داشتن ایثار و فداکاری مادران شهدا دانست.

وی همچنین با اشاره به شرایط کلی شرکت در این جشنواره اظهار کرد: هر شاعر می‌تواند حداکثر پنج اثر را به دبیرخانه این جشنواره  ارسال کند. دبیرخانه ارسال کننده را صاحب اثر می‌شناسد و در صورت اثبات خلاف آن اثر مربوط از روند داوری حذف خواهد شد حق ویرایش آثار برای چاپ در مجموعه شعر جشنواره و سایر محصولات تبلیغی نزد دبیرخانه جشنواره ملی شهد شهود محفوظ است. ارسال اثر به منزله پذیرش مقررات جشنواره است و از راه‌یافتگان به مرحله پایانی جشنواره در مراسم اختتامیه دعوت به عمل خواهد آمد.

علی‌پور افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند در همه قالب‌های شعری کلاسیک (غزل، مثنوی، رباعی و...) و نـو (نیمایی، سپید و...) آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواه حداکثر تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ است.

دبیر جشنواره شهد شهود با اشاره به شرایط ارسال آثار بیان کرد: شاعران از دو طریق سایت به نشانی www.shahdeshohod-festival.ir و ایمیل جشنواره به نشانی [email protected] می‌توانند آثار خود را برای دبیرخانه دومین جشنواره شعر شهد شهود ارسال کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، او اضافه کرد: شاعرانی که قصد ارسال اثر از طریق ایمیل را دارند باید آثار را به صورت تایپ شده در محیط ورد با قلم B zar و اندازه ۱۴ به دبیرخانه ارسال کنند. همچنین ذکر نام و نام‌خانوادگی، شماره ملی، استان، شهر محل سکونت و شماره تلفن شاعر در صفحه اول الزامی است.

علی‌پور گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی www.shahdeshohod-festival.ir مراجعه کنند.

منبع:ایسنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب