دوشنبه 30 مرداد 1402
زمان: 11
دسته: فرهنگی
لینک کوتاه

چهارمین جشنواره علمی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در خوزستان برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری چهارمین دوره مرحله استانی جشنواره علمی - پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در استان خبر داد.
مسعود حمیدی‌نژاد امروز یکشنبه 29 مرداد با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره علمی- پژوهشی در سراهای دانش‌آموزی استان خوزستان، اظهار کرد: اجرای مطلوب فعالیت‌های علمی و پژوهشی به عنوان یکی از نتایج اجرای صحیح برنامه درسی ملی در این رویداد بزرگ علمی نمایان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل از ایسنا  وی افزود: برگزاری جشنواره‌های مختلف علمی می‌تواند به افزایش و ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان کمک کند و جشنواره علمی – پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی نیز یکی از رویدادهای مهم علمی است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شناسایی استعدادها و توانایی‌های دانش‌آموزان از اهداف جشنواره علمی - پژوهشی پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی است.

حمیدی‌نژاد ادامه داد: در مرحله منطقه‌ای این جشنواره، بیش از  ۴۷۰ تیم دانش‌آموزی از تمامی دوره‌های تحصیلی  در ۱۱ محور با هم به رقابت پرداختند.

وی عنوان کرد: در این بین  ۳۱۵ تیم به مرحله استانی این جشنواره راه یافتند که داوری آثار ارسال شده به جشنواره تا پایان مردادماه ادامه خواهد داشت.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب