شنبه 30 بهمن 1400
زمان: 23
دسته: اخبار روز
لینک کوتاه

یوسفی :۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت پل دهستان عنافچه – ملاثانی اختصاص یافت

مجتبی یوسفی روز شنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های راه سازی در سطح خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: ساخت پل عنافچه در شهرستان باوی که باعث اتصال روستای عنافچه به مرکز این شهرستان می‌شود به دلیل تامین نشدن اعتبار رها شده بود که با پیگیری صورت گرفته شده، به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، مجتبی یوسفی روز شنبه در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های راه سازی در سطح خوزستان در جمع خبرنگاران بیان کرد: ساخت پل عنافچه در شهرستان باوی که باعث اتصال روستای عنافچه به مرکز این شهرستان می‌شود به دلیل تامین نشدن اعتبار رها شده بود که با پیگیری صورت گرفته شده، به این طرح اعتبار تخصیص داده شد.

وی گفت: برای تامین ورق‌های فولادی این پل با همکاری شرکت فولاد اکسین، ۸۰۰ میلیارد ریال برای تامین ورق فولادی درنظر گرفته شده که به صورت اعتباری و  در مدت پنج ماه انجام می‌شود.

یوسفی با اشاره به نامناسب بودن مسیر اهواز به ملاثانی (مرکز شهرستان باوی) برای تردد ادامه داد: این جاده از مسیرهایی است که همواره تلفات زیادی را داشته است به همین منظور برای تامین روشنایی و ایمن سازی و تهیه تجهیزات تصمیمات لازم گرفته شده است.

وی گفت: مسیر تصفیه شکر و دغاغله در شهرستان اهواز نیز نزدیک به ۱۰ سال است که باید زیرساخت‌های آن فراهم شود که به دلیل تامین نشدن اعتبار انجام نگرفته است. این مسیر نیز از جاده‌های خطرآفرین است و تصادفات زیادی در آن رخ می‌دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر قول فعال سازی این پروژه را داد و مسوولان استانی نیز باید برای اجرای این پروژه کمک کنند.

این پل دهستان عنافچه را به ملاثانی مرکز شهرستان باوی متصل می‌کند، مردم این روستا به دلیل نبود پل، برای انجام امور خود با قایق از این روستا به مرکز شهرستان باوی تردد دارند که در مواردی خطراتی را برای مردم این روستا و دانش آموزان به همراه داشته است.

طرح پل ارتباطی عنافچه - ملاثانی به طول ۴۲۶ متر و عرض ۹.۵  از اسفند سال ۹۸ باحضور وزیر راه و شهرسازی در شهرستان باوی آغاز شد.پیش از این، یک پل شناور در این محل نصب شده بود که در جریان سیل اواخر ۹۷ و اوایل ۹۸ برچیده شد.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب