جمعه 06 اسفند 1400
زمان: 19
دسته: محیط زیست
لینک کوتاه

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست:

لزوم کشف گروه‌های مرجع جدید برای کمک به رفع معضلات محیط زیستی

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما به عنوان متولیان حفاظت از محیط زیست کشور باید به دنبال کشف گروه های مرجع جدید باشیم که در حل معضلات محیط زیستی به ما کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، نورالله مرادی در آیین نکوداشت مربیان برتر سال که در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین معاونت آموزش و مشارکت های مردمی این سازمان و کانون مربیان فوتبال ایران، افزود: محیط زیست یک موضوع اجتماعی است که متاسفانه در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و تبدیل به یک موضوع عمومی شده است، بنابراین می بایست برای این موضوع عمومی راه حل هایی بیابیم.

وی ادامه داد: ما به عنوان متولیان حفاظت از محیط زیست کشور باید به دنبال کشف گروه های مرجع جدید باشیم که در حل معضلات محیط زیستی به ما کمک کنند.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: کانون مربیان فوتبال ایران با ۳۸هزار عضو یکی از موثرترین این گروه هاست.

مرادی، فوتبال را یک مقوله مهم در ابعاد جهانی عنوان و تصریح کرد: برگزاری آیین نکوداشت مربیان برتر سال آغاز خوبی برای شروع همکاری سازمان حفاظت محیط زیست و کانون مربیان فوتبال ایران است.

وی خاطرنشان کرد: ما آماده ایم در کنار کانون مربیان فوتبال ایران به بسط و گسترش فرهنگ محیط زیستی بپردازیم.

معاون آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه بخشی از رفتار تماشاگران فوتبال، رفتار محیط زیستی است، اظهار امیدواری کرد مربیان و مدیران فوتبال در سراسر کشور روی این موضوع کار کنند.
 
 مفهوم گرانبهای حفاظت از محیط زیست

بیژن ذوالفقارنسب، رییس کانون مربیان فوتبال ایران نیز در بخش دیگری از این مراسم، حفاظت از محیط زیست را یک مفهوم بسیار گرانبها توصیف کرد و گفت: ما قطعا در آینده ملزم به فراگیری بسیاری از اصول و قواعد این پدیده جهانی هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد که کانون مربیان فوتبال ایران بتواند در این مسیر به خوبی گام بردارد و باید موج حفاظت از محیط زیست را به کمک ورزش و فوتبال در سراسر کشور فراگیر کنیم.

منبع:ایرنا


اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب