یک شنبه 12 تیر 1401
زمان: 13
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

امام جمعه اهواز: در دوره کنونی شورا و شهرداری اهواز اقدامات بی نظیری در خدمت رسانی به مناطق محروم اتفاق افتاده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ؛ حجت‌الاسلام موسوی فرد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در آیین افتتاح مسیر ال ۳۰۰ اظهار کرد: ظرفیت ایجاده شده در کشور و به ویژه در خوزستان از ابتدای انقلاب تا کنون بی سابقه است، اگر از این ظرفیت استفاده نکنیم در آینده هیچ پاسخی برای خداوند متعال نخواهیم داشت.

وی افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری بر مدیریت جهادی تاکید می کند، برای رفع مشکلات اهواز و خوزستان باید به صورت شبانه روزی و جهادی تلاش کنیم تا شاهد عمران و آبادانی شهر باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: در خوزستان اقداماتی صورت گرفته است اما برنامه ی جدیدی که ایجاد شده ثمره ی خوبی خواهد داشت و لازمه ی آن در کنار هم بودن است تا بتوانیم به مردم ولایت مدار خوزستان و اهواز خدمت رسانی کنیم.

وی تاکید کرد: توجه به مناطق محروم و حاشیه ای کار بسیار بزرگی است، ضمن احترام به اقدامات دوره های گذشته، در دوره کنونی شورا و شهرداری اهواز اقدامات بی نظیری در خدمت رسانی به مناطق محروم اتفاق افتاده است.

موسوی ادامه داد: رسانه ها نباید همیشه نکات منفی را انتشار دهند، شناسایی ۵۸ نقطه فوق بحرانی در آب های سطحی و اقدامات خوبی که در زمینه آسفالت و طرح هر هفته چند افتتاح انجام شد باید با توجه بیشتری در این خصوص از سوی صدا و سیما مانور داده شود.

وی خاطرنشان کرد: پل ششم و بسته بودن آن به دغدغه ای برای شهروندان تبدیل شده است اگر پل بسته شده است باید همزمان کار نیز انجام شود تا مردم مشاهده کنند.
منبع:روابط عمومی


اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب