شنبه 18 تیر 1401
زمان: 19
دسته: صنعت
لینک کوتاه

معاون هماهنگی امور اقتصاد استانداری خوزستان:

نیروگاه برق ۲۰۰ مگاواتی در خوزستان ساخته می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: اقدامات اولیه ساخت یک نیروگاه برق ۲۰۰‌مگاواتی در استان انجام گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،  آقا رضا فتوحی در نشست جذب و حمایت سرمایه گذاری خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: بایدبه سمت جذب سرمایه گذاری های خارجی و داخلی در زمینه تولید برقحرکت کنیم چرا که  تولید برق در استان با توجه به نیاز مبرم استان بسیار مهم است.

وی گفت: اقدامات اولیه برای سرمایه گذاری جهت ساخت این نیروگاه انجام گرفته و در هفته آینده قرارداد ساخت این نیروگاه منعقد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان یکی از بخش های مهم در بحث سرمایه گذاری را بخش گردشگری بیان کرد و افزود: می توان در شهرستان هایی که رودخانه و ساحل دارند سرمایه گذار گردشگری را جذب کرد و اقدامات موثری برای میزبانی از مسافران فراهم نمود.
فتوحی ادامه داد: به عنوان مثال در شهرستان هندیجان می توان یک‌پارک آبی ساخت و یا در شهرستان‌ماهشهر می توان سرمایه گذاری در بخش خدمات و صنایع پایین دست را داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان بیان کرد: خوزستان در بخش میراث فرهنگی بسیار ظرفیت دارد و جذب سرمایه گذار در این بخش باید قدرت بگیرد و مدیران همراهی کنند تا سرمایه گذاری در استان بیشتر شود.

منبع:ایرنا


اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب