دوشنبه 27 فروردین 1403
زمان: 4
دسته: صنعت
لینک کوتاه

مهندس مرادی عضو هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان؛

ورق‌های API فولاد اکسین توانایی فتح بازار اروپا را دارند

فولاد اکسین خوزستان با توجه به ظرفیت‌های تولیدی،توانایی فتح بازار‌های جهانی و اروپا را دارد.
محمدحسین مرادی، عضو هیات مدیره و معاون اجرایی شرکت فولاد اکسین خوزستان به خبرنگار ما می‌گوید: شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان بزرگترین تولید کننده ورق های عریض فولادی،محصولات خاص فولادی برای استفاده های متنوع در سبد تولیدی خود دارد.

او با اشاره تنوع محصولات شرکت افزود: ورق های API، یکی از انواع ورق فولادی است که تحت استاندارد API، مناسب برای استفاده در خطوط نفت، گاز و پتروشیمی تولید می‌شود که برای ساخت لوله های فولادی انتقال سیالات در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی کاربرد دارند .

آقای مرادی مرادی در تشریح ویژگی های ورق های API یادآور شد: این ورق ها به کاهش هزینه تمام شده در پروژه‌ها کمک کرده و میزان فولاد استفاده شده را تا ۲۰ درصد کم می‌کنند به همین دلیل ورق های API در مقایسه با ورق سیاه و ورق های معمولی از کیفیت بالاتری برخودار بوده و در برابر شرایط جوی، شکستن و .. نیز مقاومت مناسبی دارند.

معاون اجرایی شرکت فولاد اکسین گفت: عمر بالا و مستهلک بودن برخی از خطوط لوله انتقال نفت و گاز، استفاده از ورق‌های فولادی API ۵LX۸۰PSL۲ را در خصوص اصلاح خطوط فرسوده و تاسیس خطوط جدید الزامی کرده‌ است.

عضو هیئت مدیرها شرکت فولاد اکسین خوزستان ادامه داد: فولاد اکسین خوزستان به عنوان تنها تولید کننده این نوع ورق های پرکاربرد در کشور، با تولید انبوه این نوع ورق های ویژه، بازار خوبی را کشورهای حاشیه خلیج فارس و کشور اسپانیا برای خود به دست آورده و صادرات این ورق ها در کنار صادرات دیگر محصولات شرکت، عنوان واحد صادر کننده نمونه کشور در سال ۱۴۰۲ را برای اکسینی ها به ارمغان آورده است.

مرادی در پایان گفت: تولید این ورق ها در کنار دیگر محصولات با کیفیت فولاد اکسین می تواند قلب بازار اروپا را از آن خود نماید و شاهد برافراشته شدن پرچم پرافتخار کشور عزیزمان در اروپا و دیگر نقاط جهان، با صادرات محصولاتی باشیم که به دست توانمند جوانان متخصص ایرانی به ثمر نشسته اند.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب