شنبه 22 مرداد 1401
زمان: 11
دسته: گزارش ویژه
لینک کوتاه

امام جمعه اهواز: پرتاب ماهواره از دستاوردهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: پرتاب ماهواره به فضا یکی از مهمترین دستاورهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) افزود:یکی از مهمترین  پیام های این دستاورد بزرگ، دستیابی ایران و فرزندان و دانشمندان ایران بزرگ به فناوری راهبردی حضور در فضا است که با وجود سخت ترین شرایط و شدیدترین فشارهای تحریم بدست آمده است.
 

سران فتنه جز ننگ و نکبت نصیبی نخواهند برد

وی در ادامه با اشاره به مطالب منتشره منتسب به یکی از سران فتنه نسبت به ایران اسلامی بیان کرد: تاکنون هیچ دشمنی در تمام سالیان این انقلاب این گونه عمل نکرده است و ایران اسلامی و افتخارات ملی ما را خدشه دار نکرده است.
امام جمعه اهواز با بیان اینکه یزید در شام نیز با چوب خیزران بر لب سید الشهدا(ع) می‌کوبد و اهانت می کند افزود: در روح پلید یزید عقده‌ای نهفته شده و زبانه می کشد که او را به این فرومایگی وا می‌دارد و کینه از عمق جانش بلند می شود که آن را ابوسفیان و معاویه به ارث رسیده است.
وی ادامه داد: کینه‌ای که ناشی از ضربات امام علی(ع) در جنگ‌های بدر، احد و خیبر بر دل مشرکان و منافقان آن روز وارد کرده بود سبب شد از عمق جانشان نسبت به خاندان پیامبر اکرم(ص) جسارت کنند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: اگر می بینید که غربگرایان و پادوهای جهان سلطه اینگونه جسارت می کنند به جهت این است که خود اقرار کرده اند که در منطقه هزینه بسیار کرده اند اگر چه همه چیدمان نقشه آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط کسی که پرورش داده این مجاهدین افتخار آمیز ایران رهبر فرزانه انقلاب آیت اله خامنه‌ای است.
وی افزود: دو ابر مجاهد به همراه آتشی که حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی و هزاران رزمنده گمنام به جان آمریکا و رژیم کودو کش اسراییل انداختند خاموش شدنی نیست و باید کینه خود را این گونه ابراز کنند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به شکست سران فتنه بیان کرد: حق بدهید که این کاخ نشینان چه در واشنگتن و تل آویو و لندن، عقده حاج قاسم سلیمانی و دیگر مجاهدان  را به دل داشته باشند.
وی ادامه داد: سران فتنه جز نکبت و ننگ نصیبی نخواهند برد و سرنوشت بهتری از یزیدیان نخواهند داشت. همه ابرقدرت ها در برابر شما مجاهدان، شکست مفتضحانه‌ای خورده‌اند و تا زمانی که مطابق سنت الهی در کنار رهبر انقلاب باشیم همچنان مشت محکم بر دهان ابرقدرت‌ها می‌زنیم.
خطیب جمعه اهواز همچنین با اشاره به تجاوز اخیر صهیویست‌ها به نواره غزه و پاسخ فلسطینیان گفت: پیروزی سه روزه مقاومت فلسطین یک بار دیگر شکست مفتضحانه را به دشمن تحمیل کرد. رزمندگان جبهه مقاومت هر جا که اراده کنند آنجا را تبدیل به خاکستر می‌کنند.

تسلیت شهدای عاشورایی

وی در ادامه با تسلیت شهادت شهدای عاشورایی در افغانستان، کشمیر، بنگلادش و نیجریه به جرم محب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) گفت: طراحان و مباشران این جنایات در کشورهای اسلامی مورد لعن و نفرین و نفرت جهانیان هستند

منبع:ایرنا


اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب