چهار شنبه 11 آبان 1401
زمان: 10
دسته: گزارش ویژه
لینک کوتاه

یوسفی در تذکر شفاهی:

از ظرفیت معلمان انقلابی برای روشنگری در مدارس استفاده شود

نماینده مردم اهواز با اشاره به ماهیت استکباری آمریکا در حوادث اخیر گفت: از ظرفیت های معلمان انقلابی و ارزشی استفاده کنید تا برای دانش آموزان روشنگری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، مجتبی یوسفی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 11 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان گفت: هرچه بیشتر می گذرد، بیشتر به درایت حضرت امام (ره) در انتخاب این روز پی می بریم و ددمنشی، خونخواری و دشمنی استکبار جهانی به سردمداری آمریکا را بیشتر می بینیم که جواب طلبه ای را در نقطه ای شکنجه کرده و از وی می خواهند که به مقدسات توهین کند و زمانی که وی این کار را انجام نمی دهد، او را سلاخی و شکنجه می کنند و ادعای آزادی بیان را نیز دارند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: مدعیان حقوق بشر داخلی و خارجی که قرآن آتش می زنند، در برابر شکنجه این طلبه هیچ کس را محکوم نمی کنند! این چهره واقعی آمریکا و استکبار است.

وی همچنین ادامه داد: به ضعیف ترین وزیر آموزش و پرورش تذکر می دهم از ظرفیت های معلمان انقلابی و ارزشی استفاده کنید تا برای دانش آموزان روشنگری کنند. اگر به واسطه معلمان خوشنام انقلابی برای دانش آموزان روشنگری کنید، شاهد این نیستیم که برخی از آنها توسط رسانه ها اغفال شوند.

همچنین علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در نشست علنی امروز گفت: براساس توافقات به عمل آمده مقرر شده که تماشاگران برای مسابقات جام جهانی قطر از 4 نقطه یک استان اعزام شوند و این موضوع برای سراسر کشور در نظر گرفته نشده است که نمایندگان باید آن را پیگیری کنند تا از ظرفیت همه فرودگاه استفاده می شود./

منبع:خانه ملت


اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب