دوشنبه 10 بهمن 1401
زمان: 14
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

مسئولان، با درایت و ادراک آموزش عالی را به مقصد برسانند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با تاکید بر لزوم هم‌افزایی و همدلی در جامعه گفت: مسئولان باید با درایت، ادراک و توجه به اولویت در این فرصت محدود، آموزش عالی را به مقصد برسانند.

حجت الاسلام و المسلمین آیت عادلی‌نژاد در آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز که امروز (۱۰ بهمن‌ماه) در تالار دانشکده علوم این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان سراسر ظرفیت و پتانسیل است و استانی است که در آموزش عالی با بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو و ۳ هزار عضو هیات علمی در حوزه‌های مختلف  علوم پزشکی، علوم دریایی، علوم کشاورزی، علوم انسانی و... ظرفیت کم نظیری دارد. امیدواریم این سفر وزیر علوم به استان خوزستان، حمایت برای رفع عقب‌ماندگی‌های مزمن چنددهه‌ای استان را به ارمغان داشته باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز به نقل از ایسنا وی افزود: مسئولان باید با درایت، ادراک و توجه به اولویت در این فرصت محدود، آموزش عالی را به مقصد برسانند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به فعالیت‌های رئیس پیشین دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: خرسندیم که دکتر خواجه شش سال در دانشگاه تاثیرگذار و مادر استان خوزستان تلاش کرد و البته سلامتی خود را به مخاطره انداخت. ضمن تشکر از این ایده که تمامی روسای این دانشگاه را در ادوار مختلف جمع کرد و فضای همدلی را ایجاد کرد، امروز باید به این نکته توجه کرد که همدلی در جامعه به مراتب از روزها و ادوار گذشته مهم‌تر و ضروری‌تر و نیاز فوری جامعه است.

وی بیان کرد: هر تصمیم و تفکری که به هم‌افزایی و همدلی در جامعه ختم شود تصمیمی است که به تکامل و توسعه انقلاب اسلامی کمک خواهد کرد.

عادلی‌نژاد با تشکر از زحمات دکتر خواجه، گفت: امیدواریم دکتر آخوندعلی رئیس جدید دانشگاه، منشأ خدمات و برکات باشند. آنچه که می‌ماند کار برای خدا است و این مسئولیت‌ها بسیار زودتر از آنچه می‌پنداریم، می‌گذرند. آنچه که ماندگار خواهد بود برای خداوند است اما آنچه برای دیدن‌ها و تقدیرها اتفاق می‌افتد، ماندگار نخواهد بود.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب