دوشنبه 08 اسفند 1401
زمان: 8
دسته: فرهنگی
لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد

لزوم کیفیت‌بخشی مدارس تحت نظر حوزه علمیه و تبلیغات اسلامی

هشت امروز . مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح‌های کیفیت‌بخشی در مدارس تحت نظر حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: باید برای اجرای برنامه‌های تربیتی اعتقادی در مدارس ظرفیت‌سازی شود.

مسعود حمیدی‌نژاد  با اشاره به تشکیل کارگروه توسعه مدیریتدر اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان، اظهار کرد: مدارس طرح امین به عنوان الگویی برای سایر مدارس در حوزه تربیت اسلامی مطرح هستند. در استان خوزستان ۲۴ مدرسه امین وجود دارد که در ۹ شهرستان زیرنظر حوزه علمیه مدیریت می‌شوند. بیشترین تعداد مدارس امین در کشور نیز متعلق به استان خوزستان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اجرای طرح‌های کیفیت‌بخشی در مدارس تحت نظر حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی، گفت: مدارس امین به الگوی حوزه فعالیت‌های تربیتی در سطح استان تبدیل می‌شوند. باید برای اجرای برنامه‌های تربیتی اعتقادی در مدارس ظرفیت‌سازی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به مصوبات کارگروه توسعه مدیریت، گفت: در حال حاضر یک هزار و ۴۰۰ کودکستان در خوزستان فعال هستند؛ سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک وزارت آموزش و پرورش وظیفه نظارت بر فعالیت کودکستان‌ها، تاسیس و جذب پرسنل را بر عهده دارد.

منبع:ایسنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب