دوشنبه 15 اسفند 1401
زمان: 9
دسته: سلامت
لینک کوتاه

رئیس علوم پزشکی اهواز عنوان کرد

مورد حادی بین دانش‌آموزان خوزستان مشاهده نشده / آماده‌باش بیمارستان‌ها و اورژانس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان خوزستانی، گفت: به کلیه بیمارستان‌ها و اورژانس استان خوزستان آماده‌باش داده‌ایم و در جلسه‌ای ویژه، آخرین وضعیت و چگونگی رسیدگی به موارد مشابه را بررسی کرده‌ایم.

دکتر محمدحسین سرمست در حاشیه عیادت از دانش‌آموزان خطاب به خانواده‌ها و دانش‌آموزان اظهار کرد: خوشبختانه تا به این لحظه هیچ مورد حادی از حال دانش‌آموزان بستری شده گزارش نشده و قریب به اتفاق آنها پس از چند ساعت حضور در بیمارستان، پس از درمان سرپایی ترخیص شدند.

به گزارش هشت امروز، وی افزود: با تمام توان و امکانات در کنار خانواده‌ها و دانش‌آموزان عزیزمان هستیم و از مردم می‌خواهم به شایعات در این خصوص گوش نداده و اخبار را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خاطرنشان کرد: به کلیه بیمارستان‌ها و اورژانس استان خوزستان آماده‌باش داده‌ایم و در جلسه‌ای ویژه، آخرین وضعیت و چگونگی رسیدگی به موارد مشابه را بررسی کرده‌ایم.

بنا بر اعلام وبدا خوزستان، وی افزود: از مردم درخواست می‌کنم هنگام حضور در بیمارستان‌ها خونسردی خود را حفظ کرده و همکاری لازم را با عوامل بیمارستانی جهت مداوای فرزندان عزیزمان داشته باشند.

منبع:ایسنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب