یک شنبه 21 خرداد 1402
زمان: 10
دسته: اخبار صنعت
لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان

توسعه ۱۶۰ هکتاری شهرک صنعتی شماره یک آبادان

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان از توسعه ۱۶۰ هکتاری شهرک صنعتی شماره یک آبادان خبر داد.

علی مهدی پور در گفت و گو با هشت امروز، با اشاره به ضرورت توسعه شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: با پیگیری مفاد تفاهم نامه ای که در سال گذشته میان شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و منطقه آزاد اروند منعقد شد شهرک صنعتی شماره یک آبادان بیش از ۱۶۰ هکتار توسعه خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به این که در شهرک صنعتی آبادان زمین برای واگذاری به صنعتگران و سرمایه گذاران وجود نداشت تفاهم نامه ای میان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و سازمان منطقه آزاد اروند در سال گذشته برای گسترش و توسعه شهرک منعقد شد که می تواند شرایط را برای واگذاری زمین به سرمایه گذاران فراهم کند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با تمام توان در کنار منطقه آزاد اروند برای توسعه صنایع و رشد تولید و اشتغالزایی خواهد بود و امیدواریم با توسعه ای که در دستور کار است شاهد رونق تولید در منطقه باشیم.

مهدی پور عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده و بر اساس این تفاهم نامه سازمان منطقه آزاد اروند ۱۶۰ هکتار از اراضی خود را به منظور توسعه شهرک صنعتی شماره یک آبادان در اختیار شرکت شهرک های خوزستان قرار خواهد داد.

وی افزود: در مقابل، شرکت شهرک های صنعتی خوزستان به همین مقدار از اراضی خود را واقع در شهرک صنعتی خرمشهر بر اساس قیمت کارشناسی تحویل سازمان منطقه آزاد اروند خواهد داد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در ادامه در خصوص مناسبات مدیریتی شهرک ها خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم نامه مدیریت شهرک صنعتی آبادان برعهده شرکت شهرک های صنعتی استان و مدیریت شهرک صنعتی خرمشهر را سازمان منطقه آزاد اروند عهده دار خواهد بود.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب