یک شنبه 26 شهریور 1402
زمان: 15
دسته: اخبار صنعت
لینک کوتاه

حضور پتروشیمی غدیر در نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۱۴٠۲

پتروشیمی ‌غدیر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واحدهای تولید PVC در خاورمیانه و با هدف معرفی توانایی‌ها، دستاوردها و محصولات استراتژیک خود در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست نیز مانند دوره‌های قبل حضور دارد.
هشت امروز: به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ‌غدیر، این شرکت به عنوان مجموعه‌ای پیشرو در صنعت پتروشیمی ایران در راستای افزایش سبد بازارهای هدف خود، با محوریت ارتقای سهم بازارهای بالقوه تلاش می‌کند و در سال‌های اخیر موفق شده سهم قابل توجهی از این بازارها در داخل و خارج از کشور را به خود اختصاص دهد.
 
نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک خاورمیانه، در رسته نمایشگاه‌های معتبر این صنعت در جهان قرار گرفته که برگزاری ۱۶ دوره موفق را در کارنامه دارد.  
 
گفتنی است هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست به عنوان بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت پلیمر و برند برتر نمایشگاهی در سطح آسیا، از روز شنبه ۲۶ شهریور تا چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
 
علاقمندان می‌توانند همه روزه (در ایام برگزاری نمایشگاه) از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید از غرفه پتروشیمی غدیر به انتهای سالن ۸/۹ نمایشگاه ایران پلاست واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران مراجعه کنند.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب