شنبه 27 خرداد 1402
زمان: 19
دسته: فرهنگی
لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان

کسب ۷ مدال رنگارنگ المپیادهای علمی کشور توسط دانش آموزان خوزستانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: دانش آموزان خوزستانی ۷ مدال رنگارنگ در المپیادهای علمی کشور کسب کردند
به گزارش هشت امروز و به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، مسعود حمیدی نژاد امروز شنبه ۲۷ خردادماه ۱۴۰۲ در آیین تجلیل از مدال آوران المپیادهای تابستانه با تاکید بر ضرورت توجه به دانش آموزان المپیادی در سطح آموزش و پرورش خوزستان؛ اظهار کرد: المپیادهای علمی تابستانه یکی از رویدادهای بزرگ علمی است که هر ساله توسط وزارت آموزش و پرورش و به صورت گسترده در سراسر کشور برگزار می شود که در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ دانش آموزان خوزستانی موفق به کسب ۱ مدال طلا، ۱ نقره و ۵ مدال برنز در این دوره از رقابت ها شدند.

وی در ادامه با برشمردن نام دانش آموزان مدال آور خوزستانی؛ خاطرنشان کرد: هانیه ابهری دانش آموز پایه یازدهم آموزشگاه سمپاد فرزانگان ناحیه ۳ اهواز موفق به کسب مدال طلا در رشته علوم و فناوری نانو شد‌. همچنین نیما شوشیان دانش آموز پایه یازدهم آموزشگاه سمپاد طلایه داران ناحیه ۱ اهواز موفق به گردن آویز نقره این دوره از المپیاد در رشته زیست شناسی شد‌. دانش آموزان مهدی محمد تقوایی از آموزشگاه سمپاد شهید بهشتی ناحیه ۴ اهواز در رشته زیست شناسی؛ حسین جعفری مقدم از آموزشگاه سمپاد طلایه داران بهبهان در رشته علوم زمین و سید علی حسن زاده از شهید بهشتی ناحیه ۴ در رشته جغرافیا موفق و نیز بهاران ستوده راد از آموزشگاه سمپاد فرزانگان اندیشمک موفق به کسب مدال های برنز شدند.

حمیدی نژاد در پایان یادآور شد: کسب مدال های رنگارنگ این آوردگاه علمی نشان از ظرفیت بالای دانش آموزان خوزستانی در حوزه علمی هستند و البته تحقق این هدف از مسیر برنامه ریزی ر راستای عینیت بخشیدن به ساحت تربیت علمی و فناورانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دنبال شده است.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب