چهار شنبه 31 خرداد 1402
زمان: 22
دسته: فرهنگی
لینک کوتاه

معاون پژوهش؛ برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان

جذب یک هزار و ۶۷۳ آموزگار خوزستانی از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸

معاون پژوهش؛ برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان در جمع مسئولین امور اداری مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان عنوان کرد:یک هزار و ۶۷۳ آموزگار خوزستانی از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ جذب می شوند.
پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز،از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان؛ سید بهروز موسوی بهبید امروز چهارشنبه ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲ در گردهمایی مسئولان امور اداری مناطق و نواحی آموزش و پرورش استان اظهار کرد: نتایج مرحله اول آزمون استخدامی ماده ۲۸ توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و داوطلبان پذیرفته شده در این مرحله می بایست در بازه زمانی مشخص و بر اساس اطلاعیه هایی که به زودی از طریق پرتال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان به نشانی khouz.medu.gov.ir اعلام می شود و مراجعه به مکان های اعلامی در متن اطلاعیه فرآیند تحویل مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده اولیه، بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی خود را انجام دهند.

وی در ادامه گفت: بر اساس پیش بینی ها ارزیابی های تخصصی و گزینش از ۶ تیرماه در استان خوزستان آغاز خواهد شد و بر اساس جدول زمان‌بندی و به ترتیب حروف الفبا داوطلبان به مکان های اعلامی در اطلاعیه مراجعه خواهند کرد.

معاون پژوهش؛ برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خوزستان اضافه کرد: سهیمه استخدامی آموزش و پرورش خوزستان برای پذیرش و جذب آموزگار از محل آزمون امسال یک هزار و ۶۷۳ نفر خواهد بود و بر این اساس تقریبا ۳ برابر این ظرفیت داوطلب برای مرحله ارزیابی دعوت شده اند.

موسوی در پایان گفت: قانون مداری؛ عدالت محوری در گزینش و انتخاب بهترین و اصلح ترین افراد برای حرفه مقدس معلمی به عنوان اصول مهم و جدایی ناپذیر برگزاری ارزیابی های تخصصی در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت استان قرار دارد‌.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب