سه شنبه 06 تیر 1402
زمان: 23
دسته: اخبار صنعت
لینک کوتاه

مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان خبر داد:

اولین گام فولاد شادگان در مسیر صادرات آهن اسفنجی/ فروش به بزرگترین تولید کننده فولاد کشور

مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان از اولین گام در مسیر صادرات آهن اسفنجی و فروش به بزرگترین تولید کننده فولاد کشور خبر داد.

به گزارش هشت امروز و به نقل روابط عمومی شرکت صنعت فولاد شادگان ، مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی شرکت از فروش محصول آهن اسفنجی شرکت صنعت فولاد شادگان به کارخانه فولاد مبارکه اصفهان که بزرگترین تولید کننده فولاد کشور است خبر داد و گفت: تلاش کرده ایم تا رضایت مشتری را با تعهدمان به کیفیت محصول تحویلی جلب کنیم.

هوشمند افزود: همین امر باعث شده تا فولاد مبارکه پس از تایید کیفیت اولین خرید خود از فولاد شادگان ، مجددا سفارش خود را تکرار کند.دیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان با بیان اینکه این شرکت اولین گام خود را در مسیر صادرات آهن اسفنجی برداشته است ، بیان کرد: در همین راستا ؛ جهت صادرات ” ۳۰ هزار تن آهن اسفنجی ” مزایده برگزار شده است.

این مقام مسئول با اشاره به برگزاری اولین مزایده خارجی شرکت صنعت فولاد شادگان تصریح کرد: برنده این مزایده در هفته آینده مشخص خواهد شد و پس از آن اولین محموله های صادراتی را ارسال خواهیم کرد.

مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان بیان کرد: با توجه به اعمال محدودیت های برق در نظر گرفته شده برای شرکت های فولادی ، این تهدید که ممکن است فولادسازهای داخلی به دلیل عدم تولید , خرید آهن اسفنجی نداشته باشند را به یک فرصت تبدیل کرده و مشتریان خود را در بازارهای خارجی پیدا کرده ایم تا بتوانیم صادرات داشته باشیم.

مدیر بازرگانی شرکت صنعت فولاد شادگان در پایان خاطرنشان کرد: ما با تمرکز بر کیفیت محصول خود قصد داریم در بازار داخل و خارج حضور پر رنگی داشته باشیم.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب