شنبه 10 تیر 1402
زمان: 16
دسته: فرهنگی
لینک کوتاه

مدیر توسعه میراث فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد اروند

افزایش تاسیسات گردشگری منطقه آزاد اروند

مدیر توسعه میراث فرهنگی و گردشگری منطقه آزاد اروند با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی، تمرکز بر افزایش تاسیسات گردشگری است، گفت: تاسیسات گردشگری منطقه به لحاظ کمی به دست سرمایه‌گذاران بخش خصوصی افزایش پیدا کرده‌اند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل از سیدمحمد سیدی با اشاره به این‌که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی استقبال زیادی از این طرح کرده‌اند گفت: تاسیسات گردشگری منطقه به لحاظ کمی افزایش پیدا کرده‌اند و پروژه‌های خوبی را در جهت افزایش هر چه بیشتر تاسیسات گردشگری این منطقه آماده کرده‌ایم.

او با اشاره به این که تاسیسات گردشگری اغلب در قالب هتل هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۱ هتل در منطقه ساخته شده و در حال بهره‌برداری از اکثر آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به این‌که تاسیسات گردشگری به دست بخش خصوصی احداث و راه‌اندازی می‌شود، اظهار کرد: برنامه منسجمی را با هدف جذب سرمایه‌گذاران تدوین کردیم تا ظرفیت اقامتی این منطقه تقویت شود.

سیدی با تاکید بر این‌که تمرکز بر افزایش ظرفیت اقامتی منطقه است، افزود: بی‌تردید این موضوع منجر به برگزاری رویدادهای گردشگری، تور گردشگری و افزایش حضور گردشگران در منطقه خواهد شد.

مدیر توسعه میراث فرهنگی و گردشگری منطقه آزاداروند گفت: می‌توان به صراحت اعلام کرد که تاکنون همه تلاش‌مان را معطوف به تشویق سرمایه‌گذاران برای حضور در عرصه گردشگری کرده‌ایم.

او با اشاره به ایجاد اشتغال در تاسیسات گردشگری بیان کرد: یکی از اقداماتی که همواره آن را دنبال می‌کنیم تسهیل کردن موانع بر سر راه سرمایه‌گذاران است تا سرمایه‌گذار با کمترین موانع و مشکلات بتواند سرمایه خود را در حوزه گردشگری هزینه کند.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب