دوشنبه 19 تیر 1402
زمان: 12
دسته: فرهنگی
لینک کوتاه

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد

راه‌اندازی خانه‌های یاری‌گران روستایی در ۶ شهرستان خوزستان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان از راه‌اندازی خانه‌های یاری‌گران روستایی در شش شهرستان خبر داد.
رضا نجاتی در دومین نشست امسال شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که یکشنبه شب (۱۸ تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به وضعیت اجرای مصوبات نشست قبلی اظهار کرد: بخشی از مصوبات اجرا شده و بخشی همچنان در حال پیگیری هستند. در هفته مبارزه با مبارزه با مواد مخدر نیز برنامه‌های فرهنگی خوبی اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز وبه نقل از ایسنا، وی افزود: در حال حاضر خانه‌های یاری‌گران روستایی در شهرستان‌های اهواز، اندیکا، هندیجان، شوش، آبادان و باغملک راه‌اندازی شده است و در هر شهرستان به تناسب در دو، سه یا چهار روستا این خانه‌ها فعال شده‌اند تا فعالیت‌های اجتماعی و آگاهی بخشی به خانواده‌ها و جوانان را در راستای مقابله با مواد مخدر انجام دهند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: البته باید به تدریج به این سمت برویم که در همه روستاها خانه‌های یاری‌گران راه‌اندازی شوند.

نجاتی بیان کرد: لوازم ورزشی خانه‌های ورزش پنج روستا در شهرستان‌های باوی، صیدون، لالی، رامشیر و رامهرمز نیز تامین و تجهیز شده است. باید این مکان‌ها افزایش یابند تا جوانان به سمت ورزش و کارهای اینچنین بروند.

منبع ایسنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب