چهار شنبه 21 تیر 1402
زمان: 12
دسته: اخبار صنعت
لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان

۴۰درصد واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده در اهواز قرار دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه تامین برق چالش اصلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان خوزستان است، گفت: بیش از ۴۰ درصد واحدهای صنعتی به بهره‌برداری رسیده در اهواز قرار دارد
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی مهدی‌پور در جلسه بررسی و مشکلات شهرک‌های صنعتی اهواز، اظهار داشت: باید به صورت جدی مسئله‌ تامین برق و دیگر خدمات شهرک‌های صنعتی پیگیری شود تا دغدغه‌ای برای تولیدکنندگان و صنعتگران نباشد‌.

وی با اشاره به اینکه در اهواز 5 شهرک صنعتی و یک ناحیه صنعتی وجود دارد، گفت: یکی از درخواست‌های اساسی برگزاری جلسات تخصصی تحت عنوان مسائل و مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی اهواز با حضور مدیران مربوطه است تا مشکلات و کمبودها مورد بررسی قرار داده شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه ارتباط هرچه بیشتر فرمانداری و شرکت شهرک‌های صنعتی می‌تواند در حل مشکلات تاثیرگذار باشد بیان کرد: وقتی در شهرک صنعتی شماره 2 اهواز مشکل تامین آب وجود دارد لازم است مدیران آبفا در جلسه حضور داشته باشند تا با هم‌اندیشی راهکاری برای رفع این مشکل داده شود.

مهدی‌پور در ادامه گفت: ارتباط نزدیکی بین شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان و دستگاه‌های خدمات‌رسان در استان وجود دارد، اما برای حل مشکلات تولیدکنندگان انتظار خیلی بیشتر از این است تا کمبودهای چرخه تولید در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در ادامه به اعتبارات عمرانی مورد نیاز اشاره کرد و گفت: از مسئولان در خواست می‌شود با توجه به مشکلات زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی در خصوص اعتبارات عمرانی توجه ویژه‌ایی داشته باشند، زیرا بیشترین تولیدکنندگان در این شهرک‌ها هستند و انتظار زیرساخت مطلوب را دارند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهر اهواز شرایط خاصی دارد، گفت: بیش از 40 درصد واحدهای صنعتی به بهره برداری رسیده در اهواز هستند که این نشان از اهمیت شهرک های صنعتی اهواز دارد.

در ادامه  سرپرست فرمانداری اهواز به ضرورت همدلی و همکاری همه جانبه در حمایت از چرخه تولید اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات مشترک شهرک های صنعتی و واحدهای تولیدی تامین برق مورد نیاز آنان است که در این خصوص حتما با مجموعه سازمان برق استان جلساتی ترتیب داده می شود.

احمد موالی‌زاده در ادامه به موضوع دور برگردان شهرک صنعتی شماره 2 اهواز اشاره کرد و افزود: از موارد مهم دیگری که برای حل آن باید هر چه سریع اقدام کرد موضوع دوربرگردان شهرک صنعتی شماره 2 اهواز است.این شهرک یکی از شهرک‌های مهم است که نقش بسزایی در تولید و اشتغال‌زایی بر عهده دارد.

 وی تاکید کرد: لازم است برای حل سریع مشکلات شهرک‌های صنعتی و تولیدکنندگان جلساتی با حضور مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان در  شهرک صنعتی برگزار شود تا ارتباط نزدیکتری بین تولیدکنندگان و دستگاه‌های خدمات‌رسان برقرار شود.

سرپرست فرمانداری اهواز در ادامه به مقوله امنیت شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: از موارد دیگری که حتما در اولویت قرار می‌گیرد مربوط به امنیت شهرک‌های صنعتی است که این موضوع با دستگاه‌های امنیتی استان مطرح می‌شود.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب