سه شنبه 27 تیر 1402
زمان: 15
دسته: فرهنگی
لینک کوتاه

مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد

دعوت بیش از ۳۸۰۰ داوطلب خوزستانی به مرحله ارزیابی آزمون استخدامی آموزگاری

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از دعوت از ۳ هزار و ۸۰۰ داوطلب به مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل از ایسنا مسعود حمیدی نژاد ، اظهار کرد: امسال برای اولین بار فرآیند جذب و انتخاب معلمان از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ به صورت جامع تغییر یافته است و بر این اساس و برخلاف سال‌های گذشته، کانون‌های ارزیابی وظیفه ارزیابی تخصصی داوطلبان پذیرفته شده چند برابر ظرفیت را بر عهده خواهند داشت که تا حد امکان از چالش‌ها و آسیب‌های شیوه‌های قدیمی مصاحبه کاسته شود و بهترین‌ها برای حرفه معلمی انتخاب و جذب شوند.

وی گفت: معلمان مهمترین محور تحقق آموزش و پرورش در کشور هستند. بر این اساس اجرایی شدن سند تحول بنیادین به عنوان قانون اساسی آموزش و پرورش، تنها با نقش‌آفرینی فعال و مستمر این قشر امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: در آزمون استخدامی امسال بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ داوطلب به مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری دعوت شده‌اند و پس از طی فرآیندهای قانونی و ارزیابی تکمیلی و گزینش، بیش از یک هزار و ۶۰۰ داوطلب به عنوان معلم جذب خواهند شد.

حمیدی‌نژاد گفت: اجرای فرآیند “ارزیابی تکمیلی” بهترین بستر برای انتخاب افراد بر مبنای عدالت فراگیر برای خدمت در آموزش و پرورش به عنوان معلم است و البته نظارت بر اجرای صحیح و منسجم این فرآیند به عنوان یک اولویت در دستور کار متولیان فرآیند ارزیابی تکمیلی قرار دارد.
منبع خبر ایسنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب