دوشنبه 02 مرداد 1402
زمان: 12
دسته: فرهنگی
لینک کوتاه

معاون پژوهش و برنامه‌ریزی اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی یک ساله برای معلم‌های تازه‌استخدام

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری دوره کوتاه‌مدت توجیهی در دانشگاه فرهنگیان برای نیروی‌های تازه استخدامی که امسال جذب می‌شوند، خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل از ایسنا سیدبهروز موسوی بهبید، در خصوص توزیع معلمان استخدامی آموزگاری ۱۴۰۱ در استان خوزستان، اظهار کرد: نیروهای جذب شده، بر اساس تراز نیروی انسانی و نیاز مناطق بین تمام نواحی چهل‌گانه استان خوزستان توزیع می‌شوند و می‌توان گفت که همه مناطق دارای سهمیه هستند و هیچ منطقه‌ای وجود ندارد که فاقد سهمیه استخدامی باشد.

وی ادامه داد: نیروی‌های تازه استخدامی که امسال جذب می‌شوند، دوره کوتاه‌مدت توجیهی را در دانشگاه فرهنگیان خواهند گذراند و در این دوره که شامل دو ترم است، طی سال تحصیلی دوره یک ساله آموزش و توانمندسازی این معلمان انجام می‌شود و سپس در مدارس مشغول به تدریس می‌شوند.

وی در خصوص نیروهای جذب شده در آموزش و پرورش عشایر نیز گفت: تمامی مناطق آموزش و پرورش دارای سهمیه هستند و امسال با توجه به نیازمندی و تراز نیروی انسانی، سهمیه و تعداد نیروی خوبی به آموزش و پرورش عشایری استان خوزستان اختصاص داده شده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در آزمون استخدامی امسال بیش از ۳ هزار و ۸۰۰ داوطلب به مرحله ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در استان خوزستان دعوت شده‌اند و پس از گذراندن فرآیندهای قانونی و ارزیابی تکمیلی و گزینش، بیش از یک هزار و ۶۰۰ داوطلب به عنوان معلم جذب خواهند شد.

منبع خبر ایسنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب