شنبه 14 مرداد 1402
زمان: 17
دسته: فرهنگی
لینک کوتاه

پیگیری افزایش پذیرش دانشجوی پزشکی در آبادان

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبر داد.
سید محمد مولوی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی آبادان ظرفیت مهمی در ارتقای شاخص‌های علمی و بهداشتی جنوب غرب کشور دارد، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای تکمیل و بهسازی پروژه‌های عمرانی اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل ازایسنا، وی گفت: این مبلغ در زمینه تکمیل پروژه‌های ورزشی ویژه دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان این دانشگاه تخصیص پیدا می‌کند.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: تکمیل پروژه‌های آموزشی و ورزشی آبادان به عنوان یک اولویت جدی در دستورکار قرار دارد و این موضوع را از طریق کمیسیون آموزش مجلس همواره مورد پیگیری قرار داده‌ایم.

مولوی با اشاره به دانشگاه علوم پزشکی آبادان دارای یک هزار و ۴۹۸ دانشجو و ۱۴۷ عضو هیات علمی است، ادامه داد: دانشجویان این دانشگاه در ۱۱ رشته و سه دانشکده مختلف مشغول به تحصیل هستند و با توجه به ظرفیت بسیار ارزشمند این دانشگاه، پیگیری‌هایی برای افزایش پذیرش دانشجوی پزشکی در این دانشگاه در حال انجام است.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب