یک شنبه 15 مرداد 1402
زمان: 15
دسته: فرهنگی
لینک کوتاه

محمدی‌مجد: رسالت جهاد دانشگاهی، ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جامعه است

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان گفت: جهاد دانشگاهی با دستیابی به دانش‌های روز جهان و توسعه برخی از دانش‌ها توانسته است جوانان این مرز و بوم را به آینده امیدوار کند و توجه آنان را به آینده‌ای پر از موفقیت جلب کند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل از ایسنا حسن محمدی‌مجد با اشاره به سالگرد تأسیس جهاد دانشگاهی درباره عملکرد این نهاد انقلابی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از رویش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که رسالت و هدف اصلی این نهاد ارائه راهکارهای علمی برای حل مشکلات جامعه است.

وی با بیان اینکه جهادگران جهاد دانشگاهی در عرصه‌های مختلف جامعه مشغول به فعالیت علمی هستند، گفت: این فعالیت علمی حاصل اعتقاد به جهاد علمی و علم جهادی است و به همین دلیل مشکلات مختلف آن‌ها را متوقف نکرده است و هر روز شاهد موفقیت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف پزشکی، فنی مهندسی، علوم انسانی و ... هستیم.

محمدی‌مجد گفت: جهاد دانشگاهی با دستیابی به دانش‌های روز جهان و توسعه برخی از دانش‌ها توانسته است جوانان این مرز و بوم را به آینده امیدوار کند و توجه آنان را به آینده‌ای پر از موفقیت جلب کند؛ موفقیت‌های چشمگیر در حوزه سلول‌های بنیادی، درمان ناباروری، ساخت انواع مته‌های حفاری، تولید انواع مواد شیمیایی و تدوین دانش فنی هزاران قلم کالای صنعتی تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های قابل افتخار جهاد دانشگاهی است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی خوزستان بیان کرد: جهاد دانشگاهی با دارا بودن نیروهای جوان متخصص و مجاهد در حوزه‌های مختلف می‌تواند به عنوان مجموعه توانمند و راهبردی به تمام بخش‌های جامعه ارائه خدمت کند.

وی در پایان ضمن تبریک سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی عنوان کرد: از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه همکاران در مسیر اعتلای کشور عزیزمان ایران صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم در سایه لطف الله بتوانیم گام‌های بلندی را در مسیر پیشرفت برداریم.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب