پنج شنبه 09 شهریور 1402
زمان: 9
دسته: اخبار صنعت
لینک کوتاه

خدمات شبانه روزی موکب شرکت فولاد اکسین خوزستان در پایانه مرزی شلمچه/توزیع روزانه ۲هزار پرس غذای سرد و گرم به زائران/خادمی اکسینی ها در مسی

موکب شرکت فولاد اکسین خوزستان ضمن ارائه خدمات شبانه روزی به زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه، روزانه ۲هزار پرس غذا در قالب سه وعده غذایی توزیع می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان، این شرکت مثل سال های گذشته، با برپایی موکب در مرز شلمچه، به عاشقان اباعبدالله(ع) و زائران در مسیر پیاده روی اربعین، خدمات مختلف ارائه می دهد.

بر همین اساس با دستور مدیرعامل شرکت، از اول شهریورماه، موکبی به مساحت ۴٠٠ متر در مرز شلمچه برپا و خدماتی چون توزیع روزانه ۲هزار پرس غذا در قالب صبحانه، ناهار و شام و توزیع روزانه ۳ هزار میان وعده(كيك و آبمیوه) ارائه می شود.

همچنین اسکان یک هزار نفر از زائران، در ۲ حسينه خواهران و برادران و توزیع دائم آب معدنی، چای و قهوه، از جمله خدمات موکب شرکت فولاد اکسین خوزستان به زوار اربعین است.

بر همین اساس، با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) مبنی بر اینکه فرصت خدمت به زائران امام حسین(ع) را باید مغتنم شمرد و بر حسب دستور و حمایت ویژه مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان، کمیته موکب تشکیل و تمامی اقدامات با همکاری شرکت اکسین صنعت یاران جنوب و توسط پرسنل این شرکت در حال انجام است.

گفتنی است، کلیه خادمان این موکب از پرسنل شرکت هستند که به صورت خودجوش و داوطلبانه به زائران خدمت رسانی می‌کنند و این یکی از نقاط قوت این موکب است که شور و شوق حسینی را در میان کارکنان شاغل در شرکت طنین انداز کرده است.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب