پنج شنبه 16 آذر 1402
زمان: 21
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

رئیس بسیج رسانه کشور در جام امید تاکید کرد:

رسالت لیگ رسانه‌ای امید معرفی پیشرفت‌های کشور است

رئیس بسیج رسانه کشور با اشاره به اینکه جهاد تببین یک وظیفه عمومی است، گفت: معرفی پیشرفت‌های کشور رسالت جام رسانه‌ امید است.

مرتضی کارآموزیان پنجشنبه شانزدهم آدر در آیین افتتاحیه اولین رویداد رسانه‌ای جام امید در مجتمع ملی حفاری ایران اظهار کرد: ایده برگزاری جام رسانه ای امید با موافقت سردار سلامی فرمانده کل سپاه در مسیر اجرا قرار گرفت و استان خوزستان ششمین استان کشور است که جام رسانه ای در آن برگزار می شود این رویداد تا بهمن ماه در تمام کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: فتنه‌ای که شهریور ماه سال گذشته در کشور رخ داد حاصل تروریسم رسانه‌ای‌بود که در آن تمام اصول اخلاقی رسانه ‌ای علیه ایران نقض نشود بر همین اساس جهاد تبیین وظیفه همه قشرهای جامعه به ویژه رسانه‌ها است.

رئیس بسیج رسانه ادامه داد: سال گذشته ۲۱ هزار دروغ و شبهه توسط چهار رسانه معاند خارجی منتشر و موجب ایجاد موجی از ناامیدی را در کشور شد، لازمه‌ی روایت‌گری صحیح داشتن اطلاع از اقدام های انجام شده است.

وی تصریح کرد: لیگ رسانه ای امید به دنبال معرفی پیشرفت های کشور به اهالی رسانه است، سال گذشته بالغ بر ۲ میلیارد پیام ناامیدکننده توسط “انسان رسانه های داخلی” در کشور تولید و در فضای مجازی منتشر شده است که شکستن این فضا نیاز به کار منسجم رسانه ای است.
وی ادامه داد: گروه بحران مستقر در خارج کشور بر برجسته نمایی و سیاه نمایی کشور متمرکز شده است و این در حالی که رسانه های کشور بر روایت پیشرفت ها و دستاوردهای کشور در بخش های مختلف توجه ندارند.

#پیشرفت_خوزستان

#پیشرفت_ایران

#لیگ_رسانه_امید

#تیم_شهید_علی_مدد_طاهری

 

منبع: رهرو نیوز



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب