دوشنبه 27 فروردین 1403
زمان: 23
دسته: اجتماعی
لینک کوتاه

بیانیه مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در حمایت از عملیات غرور آفرین وعده صادق

مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز با صدور بیانیه‌ای از عملیات غرور‌آفرین «وعده صادق» در حمله به سرزمین‌های اشغالی و رژیم غاصب اسرائیل اعلام حمایت کرد.

متن بیانه مهندس محمدرضا دانیاری بدین شرح است:

فإذا جاء وعْد أولاهما بعثْنا علیْکمْ عبادًا لنا أولی بأْسٍ شدیدٍ فجاسوا خلال الدّیار وکان وعْدًا مفْعولًا (اسرا -5)

 

حریم امن خدا می‌شود دوباره حرم
دوباره قصه معراج می شود تکرار
چه سامری و چه جالوت‌ها که خاک شدند
اسیر گور شود صهیون جنایتکار

رژیم کودک‌کش و خبیث صهیونیستی هرگز گمان نمی‌برد که در چشم‌ به هم‌زدنی این گونه مضحکه تمام جهان و جهانیان شود؛ رژیمی که در پوشالی از توهمات باطل خود رویای سلطه بر جهان را همچنان در سرمی‌پروراند به‌یک‌باره هیمنه توخالی اش شکست.

وعده صادق نشان داد که انقلاب اسلامی همچنان با اقتدار پابرجاست و پیامدهای این رویداد بزرگ تاریخ منشاء اثر بسیاری از اتفاق‌های بزرگ در جهان شده است.

نظام جمهوری اسلامی ایران نظامی برخاسته از این انقلاب شکوهمند است که همواره یار مظلومان ستمدیده و مستضعفان جهان بوده و است،

الگویی جدیدی از ارتباط مبتنی بر احترام به حقوق ملت ها و حمایت از مظلومین و مستضعفین ارائه کرده است.

ایران اسلامی بر خلاف آنچه قدرت‌های بزرگ به اصطلاح جهانی با استعمار و استثمار دیگر کشورها و ملت‌های جهان هدفی جز به زیر یوغ کشیدن آنها ندارند، در سایه لطف الهی و عنایت نبی اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) همواره در حمایت و پشتیبانی از تمامی امت ها و کشورها بویژه ستمدیدگان جهان و ملت‌های مظلومی چون عراق، لبنان، یمن و فلسطین آغوش خود فراخ کرده و با دستانی گشاده سخاوتمندانه به استقبال شان می‌رود، بی‌آنکه کوچکترین چشم‌داشتی داشته باشد.

ایران اسلامی این بار هم چتر حمایت خود را به شکلی دیگر بر سر مردم مظلوم فلسطین گشود تا جرقه امید را بار دیگر در بین امتی که دهه‌هاست تحت ظلم و ستم رژیمی جعلی روزگار به سختی می‌گذرانند بدمد. اقدام ایران نه فقط یک اقدام تلافی‌جویانه که درس عبرتی بود برای سران رژیمی که همواره از حمایت‌های ابرقدرت‌های جهان بهره برده تا دنیا را به تسخیر خود درآورد. اما زهی خیال باطل.

موشک باران اخیر ثابت کرد که ایران اسلامی تا محو کامل رژیم صهیونیستی از پای نمی نشیند و تا آزادی مردم ستمدیده و مظلوم فلسطین از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از خانواده بزرگ شرکت لوله‌سازی اهواز ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی از اقدام جمهوری اسلامی در راستای وعده صادق حمایت کرده و بر پایبندی خود نسبت به انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید مینماییم .

 

محمد رضا دانیاری
مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز

 



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب