سه شنبه 28 فروردین 1403
زمان: 4
دسته: اجتماعی
لینک کوتاه

با حضور ویدئو کنفرانسی رییس‌جمهور؛

۱۶۰۲ واحد مسکونی ‌به‌ مددجویان کمیته امداد خوزستان واگذار شد

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با حضور ویدئو کنفرانسی رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ۱۶۰۲ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) در استان واگذار شد.

مسعود بیات منش  اظهار کرد: امروز ۲۷ فروردین ماه شورای عالی مسکن به ریاست رییس جمهور و با حضور وزیر راه و شهرسازی و کلیه اعضای این شورا برگزار و به صورت ویدئوکنفرانس ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام (ره) در سراسر کشور افتتاح و واگذار شد.

وی افزود: این آیین با حضور ویدئوکنفرانسی مدیران استانی برگزار شد و سهم استان خوزستان نیز ۱۶۰۲ واحد در ۳۸ شهر و شهرستان بوده است؛ این تعداد واحدهای مسکونی با همکاری بنیاد مسکن، بسیج مستضعفین، بنیاد مستضعفین، اداره کل راه و شهرسازی و کمیته امداد امام استان ساخته و تحویل متقاضیان شد.

بیات منش ادامه داد: در این آیین به صورت نمادین یک واحد مسکونی به یکی از مددجویان ساکن در روستای قلعه چنعان شهرستان کارون تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه در این آیین معاون عمرانی استاندار، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) خوزستان، مدیرکل بنیاد مسکن استان و جمعی از مسئولان حضور داشتند، گفت: دولت تمام تلاش خود را جهت تامین مسکن مردم بویژه مددجویان کمیته امداد بکار خواهد گرفت تا بتواند بخش عمده‌ای از مشکل مسکن مردم را مرتفع کند.

وی اظهار کرد: افتتاح این تعداد واحد در استان که با همدلی، همراهی و تعامل دستگاه‌های اجرایی استان به سرانجام رسیده‌اند نشان از عزم جدی مسئولان برای تامین مسکن مردم است.

منبع: ایسنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب