سه شنبه 28 فروردین 1403
زمان: 5
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

معاون سیاسی استانداری:

مداخله‌گری موثر در آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار خوزستان ضروری است

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان بر ضرورت مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: مداخله‌گری موثر در آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار استان باید مدنظر باشد.

عبدالله افرازه شهاوند در نشست مشترک کارگروه اجتماعی و فرهنگی خوزستان در سالن جلسات استانداری بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ باید اقدامات هدفمندی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی اولویت دار استان انجام شود.


وی اظهارکرد: پنج مسئله‌ای که با تلاش امور اجتماعی استانداری احصا شده باید نقشه راه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد تا بتوانند مداخله‌گری کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به طرح ارائه شده توسط کانون پرورش فکری کودک و نوجوان گفت: این طرح شامل پنج مرحله کافه کتاب، سینمای نوجوانی، خلاقیت‌های ذهنی موردنیاز نوجوانان، تشویق نوجوانان به مطالعه و ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی خلاقیت است.

معاون سیاسی استانداری: مداخله‌گری موثر در آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار خوزستان ضروری است

شهاوند بیان کرد: با توجه به اختلاف نظرهایی که در خصوص این طرح وجود داشت مقرر شد این طرح دوباره بررسی و پس از رفع موارد در نشست بعدی مطرح شود.

وی در خصوص ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس نیز گفت: قرار است این کنگره اواسط اردیبهشت در بندر بحران هندیجان برگزار شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: برای کنگره شعر فراخوان داده شده و حدود ۸۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که نیاز است تمهیدات اجرایی برای برگزاری آن اندیشیده شود.

معاون سیاسی استانداری: مداخله‌گری موثر در آسیب‌های اجتماعی اولویت‌دار خوزستان ضروری است
وی در خصوص موضوع عفاف و حجاب نیز خاطرنشان کرد: موضوع عفاف و حجاب باید در نشست برش استانی سند مهندسی فرهنگی مطرح و کارگاه مربوطه اولویت‌های اصلی را احصا کند تا نقشه راهی برای سال ۱۴۰۳ باشد.

شهاوند با بیان اینکه مجریان این طرح مشخص شدند که باید حمایت شوند ادامه داد: تمهیدات نظارتی نیز باید اعمال تا ساز و کاری اجرایی فعالیت های طرح نیز مشخص شود.

 

منبع: ایرنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب