سه شنبه 28 فروردین 1403
زمان: 5
دسته: اجتماعی
لینک کوتاه

اجرای بیش از یک میلیون و ۹۰۰ هزار متر مربع آسفالت در اهواز

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به تولید ۲۸۶ هزار تن آسفالت در سال ۱۴۰۲ گفت: سال گذشته در مجموع یک میلیون و ۹۶۶ هزار متر مربع عملیات آسفالت در شهر اهواز انجام شد.

مهدی مرادحسینی اظهار کرد: سال گذشته زیرسازی و آسفالت معابر به عنوان یکی از پروژه‌های مهم و اولویت‌دار شهرداری اهواز در بودجه در نظر گرفته شد و بر همین اساس تمام تلاش مدیریت شهری در حوزه به کار گرفته شد.

وی افزود: با تلاشی که صورت گرفت در مجموع ۲۸۶ هزار تن آسفالت در شهرداری اهواز تولید و برای آسفالت یک میلیون و ۹۶۶ هزار متر مربع از معابر سطح شهر اهواز با اولویت شریان‌های اصلی و مناطق کم‌برخوردار استفاده شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز ادامه داد: با میزان آسفالتی که انجام شد تا حدودی شرایط معابر اهواز بهتر شده است، اما تلاش ما برای تولید و اجرای عملیات آسفالت معابر تا رسیدن به حالت ایده‌آل ادامه داد.

مرادحسینی با اشاره به اینکه بیشترین عملیات آسفالت در با ۳۵۰ هزار متر مربع در سطح منطقه دو انجام شد، تصریح کرد: در سایر مناطق به ترتیب در منطقه یک ۲۲۷ هزار متر مربع، منطقه سه ۲۰۵ هزار متر مربع، منطقه چهار ۲۶۷ هزار متر مربع، منطقه پنج ۱۴۸ هزار متر مربع، منطقه شش ۲۳۶ هزار متر مربع، منطقه هفت ۲۷۴ هزار متر مربع و منطقه هشت ۲۵۹ هزار متر مربع آسفالت در سطح معابر انجام شد.



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب