سه شنبه 28 فروردین 1403
زمان: 5
دسته: اخبار خوزستان
لینک کوتاه

بیش از ۳۷۰ هزار مسافر نوروزی از سدهای خوزستان بازدید کردند

دبیر کمیته گردشگری سدها و رودخانه های سازمان آب و برق خوزستان گفت: بیش از ۳۷۰ هزار نفر در قالب راهیان نور، مسافر و گردشگر در تعطیلات نوروزی از سدهای استان بازدید کردند.

محمد فرجوانی بیان کرد: در بازه زمانی ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۱ فروردین سال جاری در مجموع ۳۷۲ هزار و ۵۵۲ بازدید از سدهای استان انجام شد و در طول این مدت سدهای دز، کرخه، کارون (۳)، مارون، آریوبرزن، شهدا و جره پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان نوروزی بودند.

وی افزود: سد کارون (۳) با ۹۷ هزار و ۲۰۰ نفر بازدید، پربازدیدترین سد استان در این مدت بود و سد آریوبرزن با ۶۱ هزار و ۷۲۵، سد مارون با ۵۴ هزار و ۶۲۵، سد دز با ۴۹ هزار و ۳۴۵، سد شهدا با ۳۶ هزار و ۱۷۰، سد کرخه با ۲۰ هزار و ۶۵۰ و سد جره با سه هزار و ۴۹۲ بازدید نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

فرجوانی تصریح کرد: امسال به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز، ضمن پیش‌بینی تمهیدات لازم، برنامه‌های فرهنگی متناسب با این ماه برای تکریم روزه‌داران در محدوده سدها اجرا شد.

دبیر کمیته گردشگری سدها و رودخانه ها در پایان از تلاشهای شبانه ‌روزی پرسنل سدها و حسن همکاری سایر مراکز خدماتی جهت تأمین رفاه حال گردشگران و بازدیدکنندگان نوروزی در طول مدت تعطیلات قدردانی کرد.

 

منبع: ایرنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب