سه شنبه 22 خرداد 1403
زمان: 14
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

معاون استاندار خوزستان: عمل گرایی ملاک انتخاب اصلح ریاست جمهوری باشد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: برنامه محوری و عمل گرایی به عنوان ملاک انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری مد نظر قرار گیرد.

محمد راضی جلالی در همایش جهاد تبیین انتخاب برتر در امتداد خدمت به مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب اصلح اشاره و اظهار کرد: بی شک رییس جمهور آینده که ادامه دهنده راه شهید رییسی است کار سختی در پیش خواهد داشت چرا که رییس جمهور شهید با پیگیری‌های مجدانه و تدبیر خود، اقدامات موثری انجام داد.

وی افزود: در انتخاب خود باید برنامه محوری و عمل گرا بودن کاندیدا مدنظر باشد تا چرخ مدیریت اجرایی کشور به دست فردی سپرده شود که ادامه دهنده راه گفتمان و مکتب رییسی باشد.

راضی جلالی اخلاق مداری در انتخابات را بسیار مهم دانست و گفت: در مساله انتخابات، دشمن همه حرکات ما را زیر نظر دارد تا از این مسیر سو استفاده کند لذا باید مراقب بود تا از این انتخابات مهم و سرنوشت ساز، سربلند خارج شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ادامه داد: بر خلاف تصور دشمنان، این‌ نظام به برکت رهبری فرزانه، روز به روز پایدارتر می شود و امروز به واسطه جنایات رژیم صهیونیستی، شکل گیری اعتراضات گسترده در دانشگاه‌های جهان، برگرفته از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

وی اظهار کرد: در ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ شهید رییسی دولت را با انبوهی از بدهی‌ها تحویل گرفت و روزانه ۶۰۰ نفر از هموطنان به دلیل کرونا جان خود را از دست می‌دادند.

راضی جلالی بیان کرد: نخستین سفر شهید رییسی به خوزستان قبل از تشکیل هیات دولت بود و در ادامه هشت بار دیگر به این استان سفر کرد که نشان دهنده علاقه وی به این سرزمین بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی از جمله کاهش نرخ بیکاری و نقدینگی، رشد اقتصادی، برگشتن ایران به جایگاه اول خود در اوپک، عضویت ایران در پیمان شانگهای و توسعه زیرساخت های مربوط به راه و راه آهن رخ داد که تمام این موارد به واسطه برنامه محور بودن و عمل گرا بودن رییس جمهور اتفاق داد.

 

منبع؛ ایرنا



آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب