شنبه 20 مرداد 1403
زمان: 0
دسته: سیاسی
لینک کوتاه

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس:

در خوزستان افراد بسیار توانمندی وجود دارند که می توانند در برخی از وزارتخانه های دولت چهاردهم نقش ایفا کنند

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اینکه کابینه دولت چهاردهم فقط به برخی از استان ها و برخی از جریانات سیاسی محدود شده است و این مساله با روح حاکم بر وعده های آقای پزشکیان در تعارض است، گفت: در خوزستان افراد بسیار توانمندی وجود دارند که ارتباطات خود را با مردم خوزستان حفظ کرده و در هر شرایطی در کنار مردم بوده اند می توانند در برخی از وزارت خانه های دولت چهاردهم نقش ایفا کنند.

مجتبی یوسفی در خصوص حضور حداقل یک خوزستانی در کابینه دولت چهاردهم، عنوان کرد: آقای پزشکیان براساس وعده‌هایی که داده باید از همه ظرفیت های کشور استفاده کند که یکی از این ظرفیت ها سرمایه‌های انسانی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشد.

نماینده  مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از همه داشته‌های کشور در حوزه منابع انسانی، افزود: نخبگان در استان‌های مختلف دست به دست هم می دهند و کشوری مقتدر به اسم ایران اسلامی را می سازند اما در این زمینه یکی از گله مندی هایی که برای مردم در برخی از استان ها به وجود می آید این است که در انتصاب مدیران در کابینه دولت‌ها از همه استان‌ها استفاده نمی شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کابینه دولت باید به رنگین‌کمان استان‌ها و اقوام تبدیل شود، گفت: براساس گمانه زنی هایی که در خصوص اعضای کابینه دولت چهاردهم می شود، به نظر می رسد به ظرفیت استان هایی مثل خوزستان و برخی دیگر از استان های جنوبی و غربی کشور کمتر توجه شده است و این گله به حق مردم را به دنبال دارد.

یوسفی ادامه داد: از آقای پزشکیان که وعده دولت فراگیر و استفاده از همه ظرفیت‌ها را داده انتظار بیش از این است تا از ظرفیت های استانی با سرمایه های خدادادی و سرمایه های انسانی بسیار بیش از پیش استفاده کند. در خوزستان افراد بسیار توانمندی وجود دارند  که می توانند در برخی از وزارت خانه های دولت چهاردهم نقش ایفا کنند. این انتظار از رئیس جمهور محترم است از  شخصیت های خوزستانی که ارتباط خود را با بدنه اجتماعی در سطوح و اقوام مختلف حفط کرده اند در کابینه دولت چهاردهم و مناصب مهم استفاده کند . افرادی که در کنار مردم خوزستان همواره بوده اند و مشکلات این استان را با تمام وجود درک کرده و  ارتباط مستحکمی در میان آنان دارند 

وی افزود: در دولت های مختلف فارغ از هر نگاه سیاسی از ظرفیت های نخبگان خوزستانی استفاده می شد اما فکر می کنم دولت آقای پزشکیان اولین دولتی می شود که مقداری کم توجهی به ظرفیت‌های نخبگان خوزستانی انجام داده و از این ظرفیت ها استفاده نشده است.

نماینده  مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت : ما از آقای پزشکیان قبل از معرفی اعضای کابینه گله مند هستیم و این گله مندی را به عنوان مجمع نمایندگان به ایشان عرض می کنیم. هم خوزستان و هم برخی از استان های غربی و جنوبی از این مساله که از ظرفیت این استان ها در کابینه استفاده نشده است گله مند هستند زیرا کابینه فقط به برخی از استان ها و برخی از جریانات سیاسی محدود شده است و این مساله با روح حاکم بر وعده های آقای پزشکیان در تعارض است.


 
منبع: خبر فوری


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب