چهار شنبه 31 فروردین 1401
زمان: 13
دسته: خبر شهر
لینک کوتاه

تلفن ۱۲۵ آتش نشانی اهواز در پی سرقت کابل مخابرات قطع شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: به دلیل سرقت کابل های مخابرات آتش نشانی اهواز شماره تلفن ۱۲۵ که خط ارتباط مردم با این سازمان برای امدادرسانی است امروز سه شنبه قطع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز ، ابراهیم قنبری اظهار داشت: بر اثر سرقت کابل های مخابرات سازمان آتش نشانی اهواز پنج خط تلفن ۱۲۵ این سازمان که راه ارتباطی مردم با آتش نشانی برای اطلاع رسانی از حوادث و امدادرسانی است از ساعت ۶:۴۵ دقیقه صبح امروز قطع شده است.

وی گفت: شرکت مخابرات اعلام کرده است تا بعد از ظهر امروز این خطوط وصل خواهند شد، با این شرایط نگران هستیم که در صورت وقوع حادثه شهروندان امکان اطلاع رسانی به آتش نشانی را نداشته باشند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: از شرکت مخابرات خواستاریم با توجه به حساسیت شرایط و احتمال وقوع حادثه در شهر خطوط آتش نشانی را هر چه سریع تر وصل کند.

قنبری افزود: تا زمان وصل شدن خط ۱۲۵ آتش نشانی شهروندان اهوازی می توانند در صورت وقوع حادثه با شماره تلفن های ۳۳۷۹۴۰۹۷، ۳۳۷۷۲۲۲۲، ۳۳۳۸۰۰۱۰، ۳۳۳۳۴۴۴۳، ۳۲۲۴۴۰۴۰، ۳۵۷۱۹۳۹۳، ۳۲۲۷۷۲۷۰، ۳۲۲۹۶۰۶۰، ۳۳۷۲۱۱۷۷، ۳۳۳۵۱۴۴۴، ۳۳۲۱۴۴۴۴،۳۵۵۵۳۳۳۳ و ۳۴۴۷۱۱۱۱ تماس بگیرند.

سرقت کابل های مخابراتی در چند سال اخیر در اهواز و سایر شهرهای خوزستان افزایش یافته است.

به گفته مدیر مخابرات خوزستان به دلیل شرایط سخت اقتصادی و تحریم جایگزینی تجهیزات مخابراتی سرقت شده برای مخابرات سخت و هزینه بر است.

منبع:ایرنا


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب