سه شنبه 04 مرداد 1401
زمان: 12
دسته: خبر شهر
لینک کوتاه

آمادگی سازمان آرامستان ها جهت برگزاری برنامه های مناسبتی در ایام محرم و صفر

نشست مشترک سازمان آرامستان ها و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز در راستای استفاده از ظرفیت های مسجد گلزار و یادمان سردار شهید حاج علی هاشمی در طول ایام محرم و صفر برگزار گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، میثم ایل اسکندری، رییس سازمان با اعلام خبر فوق اظهار داشت: روز گذشته این نشست با حضور مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل، مسئول تولیت فرهنگی یادمان شهید حاج علی هاشمی و هیئات علاقمند به برگزاری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان، امام حسین (علیه السلام) در گلزار شهدا برگزار شد.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در گلزار شهدا از جمله مسجد گلزار و یادمان سردار شهید حاج علی هاشمی افزود: با توجه به سابقه ۱۵ ساله ی برگزاری مراسمات محرم و صفر در مسجد گلزار و افتتاح یادمان، هم چنین استقبال خانواده‌های معظم شهدا امسال شاهد برگزاری برنامه‌های با کیفیتی در گلزار شهدا خواهیم بود.

ایل اسکندری عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود، می طلبد هماهنگی بیشتری در راستای بهره برداری از سایر ظرفیت ها در دستور کار قرار گیرد تا شهروندان بتوانند به نحو شایسته ای از برنامه ها استفاده کنند.

رئیس سازمان با استقبال از حضور آهن جان، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل در این نشست تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های متنوع آن اداره کل می تواند کیفیت برگزاری برنامه ها را افزایش دهد.

در این نشست آهن جان، مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اهواز گفت: جهت برگزاری مراسمات، سایر مواردی که بتواند در برگزاری باشکوه تر مورد استفاده قرار گیرد، در اولویت برنامه ها جای می گیرد

آهن جان افزود: از جمله ظرفیت ها، استفاده از امکانات تبلیغاتی و پشتیبانی است که اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل آمادگی کاملی در این زمینه داراست.
منبع:روابط عمومی


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب