دوشنبه 08 اسفند 1401
زمان: 9
دسته: سلامت
لینک کوتاه

رئیس علوم پزشکی آبادان خبر داد

آغاز ساخت بیمارستان جدید شادگان در آینده نزدیک

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از کلنگ‌زنی بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی شادگان در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر سید محمد محمدی در نشست خبری ظهر امروز (۷ اسفندماه) هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی آبادان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اقدامات بسیار خوبی در حوزه نظارت بر درمان انجام شده و با همکاری بین‌بخشی، برخوردهایی با متخلفان درمانی و در بحث پول‌های زیرمیزی انجام شده است به گونه‌ای که حتی شاهد تعطیلی چند مطب بوده‌ایم.

به گزارش هشت امروز، وی افزود: اگر شکایتی نیز مبنی بر پرداخت پول در حوزه خارج از بیمارستان دریافت شود، حتما پول به بیمار برگشت داده خواهد شد و پزشک خاطی نیز جریمه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: برای تعرفه‌های دندانپزشکی نیز واحد بازرسی جداگانه و شماره تماسی ویژه در نظر گرفته شده که این شماره تماس در معرض دید عموم قرار گرفته است و امیدواریم مردم نیز با اعلام تخلفات حوزه دندانپزشکی با ما همکاری کنند.

محمدی ادامه داد: در تلاش هستیم که در شیفت‌های عصر نیز با کمک خیریه‌ها با تعرفه‌ای متعارف و ارزان‌تر از مطب، خدمات دندانپزشکی به مردم ارائه شود؛ این خدمات هم‌اکنون در دارخوین و شادگان ارائه می‌شوند و در آینده نزدیک نیز پیگیر اجرایی شدن آن در آبادان و خرمشهر خواهیم بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به پیگیری پروژه‌های بهداشتی گفت: در سه شهرستان جنوب غرب خوزستان ۳۱ پروژه بهداشتی در حال پیگیری است که احتمال افزایش این عدد نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: کار اجرایی احداث مرکز بهداشت شهید باهنر آبادان از سال ۹۶ متوقف شده بود که با توجه به اعتبارات و همکاری پالایشگاه، ساخت این مرکز با اعتبار اولیه ۱۳ میلیارد ریال در روزهای آینده آغاز خواهد شد. ساخت مرکز بهداشت شماره یک شادگان نیز از سال ۹۶ متوقف شده بود که با اقدامات انجام شده، امسال پیمانکار قبلی کنار گذاشته و موضوع وارد مناقصه شده و پیمانکار جدید مشخص شده است بنابراین در آینده نزدیک عملیات اجرایی این مرکز نیز آغاز خواهد شد.

محمدی گفت: با برگزاری مناقصه بیمارستان جدید شادگان در اسفندماه، پیمانکار این پروژه مشخص شده و بزودی کلنگ این بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی به زمین زده می‌شود.

منبع:ایسنا


اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب