دوشنبه 29 خرداد 1402
زمان: 15
دسته: اخبار صنعت
لینک کوتاه

مدیر عملیات شرکت نفت و گاز مارون گفت:

عملیات پاکسازی محل آتش‌سوزی در شرکت نفت و گاز «مارون» در حال انجام است

مدیر عملیات شرکت نفت و گاز مارون گفت: عملیات پاکسازی خط خروجی مخزن ائتلاف‌کننده ثقلی در واحد نمک‌زدایی این شرکت که دچار آتش‌سوزی شده بود در حال انجام است.
پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز، منصور ترکمان اسدی یکشنبه بیان کرد: خط خروجی مخزن ائتلاف‌کننده ثقلی در واحد نمکزدایی شماره چهار شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون امروز دچار آتش‌سوزی شد که در یک‌ عملیات یک ساعته توسط نیروهای آتش‌نشان توانمند این شرکت مهار شد.

وی گفت: این‌حادثه در هنگام انجام عملیات پیش راه‌اندازی مخزن رخ داد.مدیر عملیات نفت و گاز مارون افزود: در حال حاضر مجتمع صنعتی شماره چهار مارون ایمن‌سازی شده و بی‌خطر است.

ترکمان اسدی ادامه داد: متاسفانه در زمان مهار آتش‌سوزی ۲ نفر از کارکنان شرکت دچار سوختگی شدند که در بیمارستان سوانح سوختگی اهواز بستری هستند.وی گفت: خوشبختانه خسارتی به تاسیسات شرکت وارد نشده و فعالیت این مجتمع همچون گذشته ادامه دارد.شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون در تولید، فرآورش و انتقال نفت، گاز و میعانات گازی از سه میدان بزرگ مارون، کوپال و شادگان بر عهده دارد .

این شرکت از شمال به هفتگل و نفت سفید،از شرق و جنوب شرقی به رودخانه جراحی، از غرب به محدوده ۳۰ کیلومتری از شهر اهواز و از جنوب به تالاب شادگان محدود می‌شود.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب