پنج شنبه 01 تیر 1402
زمان: 19
دسته: اخبار صنعت
لینک کوتاه

معاون امور بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت:

خط چهار مداره ۱۳۲ کیلوولت تغذیه کننده رینگ شهرستان اهواز ایمن‌سازی شد

معاون امور بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: با رفع خطر از دکل در حال سقوط، خط چهار مداره ۱۳۲ کیلوولت تغذیه کننده رینگ شهرستان اهواز ایمن‌سازی شد.
به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سید مهرداد بلادی موسوی بیان کرد: یکی از دکل‌های خط چهار مداره ۱۳۲ کیلوولت تغذیه کننده رینگ شهرستان اهواز ( خط شهید هاشمی – شمال‌غرب)، به علت حادثه دچار آسیب، ناپایداری شدید و احتمال سقوط آن وجود داشت.
  وی افزود: پس از کسب اطلاع از این موضوع، با به بکارگیری تمام امکانات و ماشین‌آلات سنگین و بسیج گروه‌های عملیاتی، دکل آسیب‌دیده بازسازی و از آن رفع خطر شد. 
به گفته معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با این عملیات ضربتی از سقوط دکل و دکل‌های مجاور جلوگیری و با حفظ پایداری رینگ ۱۳۲ کیلوولت شهرستان اهواز، باوی، کارون و حومه، از خاموشی به مشترکین جلوگیری شد. 
شرکت برق منطقه‌ای خوزستان مسئولیت انتقال برق در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد. 
روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از مشترکین درخواست می‌کند که برای حفظ پایداری شبکه، با رعایت الگوی مصرف برق، خاموش کردن کولرهای اضافی، استفاده از روشنایی طبیعی در روز و عدم استفاده از لوازم پر مصرف در ساعت پیک مصرف (۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۲) صنعت برق را در خدمت رسانی مستمر همراهی نمایند.  


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب