شنبه 17 تیر 1402
زمان: 14
دسته: اخبار صنعت
لینک کوتاه

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:

دستاوردهای صنعت نیشکر غرورآفرین است

دکتر حامد عین افشار، کارخانه کاغذ سبز خوزستان را عاملی برای جلوگیری از خروج ارز و خودکفایی در تولید کاغذ تحریر دانست و بیان کرد، بانک‌های ملی و صادرات به عنوان سهامداران شرکت توسعه نیشکر تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این کارخانه انجام می‌دهند و در عین حال انتظار داریم خروجی این کارخانه مطلوب باشد.
رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دستاوردهای صنعت نیشکر را بی‌نظیر دانست و فعالیت این صنعت را افتخاری برای خوزستان و کشور عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هشت امروز و به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر حامد عین افشار در جلسه بررسی آخرین وضعیت راه اندازی کارخانه کاغذ در کشت و صنعت سلمان فارسی، با بیان این مطلب گفت، اقداماتی که در صنعت نیشکر در زمینه تولید متنوّع محصولات انجام شده، غرورآفرین است و نشان از بالندگی و پویایی این مجموعه صنعتی دارد.

وی ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و پرسنل این شرکت، بیان کرد، با توجه به ظرفیت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در احداث صنایع پایین دستی، آینده پیش‌روی صنعت نیشکر روشن است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر، کارخانه کاغذ سبز خوزستان را عاملی برای جلوگیری از خروج ارز و خودکفایی در تولید کاغذ تحریر دانست و بیان کرد، بانک‌های ملی و صادرات به عنوان سهامداران شرکت توسعه نیشکر تمام تلاش خود را برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این کارخانه انجام می‌دهند و در عین حال انتظار داریم خروجی این کارخانه مطلوب باشد.

مطالبات صنعت نیشکر از دولت صرف شکوفایی این صنعت می‌شود

دکتر حامد عین افشار در بخش دیگری از سخنان خود از پیگیری پرداخت خسارت‌های ناشی از خشکسالی به صنعت نیشکر خبر داد و اظهار کرد، مطالبات صنعت نیشکر از دولت در این زمینه صرف شکوفایی و پیگیری طرح‌های دانش‌بنیان و توسعه‌ای صنعت نیشکر خواهد شد.

در ادامه این جلسه، اعضای هیئت مدیره ضمن حمایت صنعت نیشکر از تکمیل کارخانه کاغذ، بر رفع موانع بر سر راه خرید تجهیزات و خط تولید کارخانه کاغذ تاکید کردند.

بر اساس این گزارش، کارخانه کاغذ با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام و شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی در حال ساخت است. این کارخانه، نقش مهمی در رونق تولید و ایجاد اشتغال دارد.

با اجرای این پروژه، ضمن ایجاد ۲ هزار شغل در منطقه و جلوگیری از خروج سالانه ۲۸۵ میلیون دلار ارز ، از قطع شدن ۶ میلیون اصله درخت تنومند درسال جلوگیری می‌شود.


آخرین اخبار

بیشتر

اخبار پربیننده

بیشتر

اخبار مرتبط

بیشتر

طراحی و پیاده سازی: راد وب